Kohila Vineer pakub tööd Euroopa moodsaima sisustusega tehases

12. detsember 2017, 11:00
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171212/CM/171219936/AR/0/AR-171219936.jpg

Kuigi kasespooni ja -vineeri tootmise ning tootearendusega tegeleva Kohila Vineer OÜ uue moodsa tehase käivitamine on alles käimas, on ettevõttest saanud piirkonna üks tuntumaid ja suuremaid tööandjaid. Kohila Vineer sobib inimestele, kes hindavad klassikalist töölkäimist, stabiilsust, tööd uues ja vinges tehases.

Kohila Vineeri personalijuhi Anu Õun sõnul liigub täna palju inimesi linnast linnalähedasele maale, kes on väga rahul võimalusega leida tööd mujalt kui tõmbekeskustest. „Tootmisega tegelevale ettevõttele omaselt ei saa me lubada kodukontoris töötamist, kuid see-eest annab piisava paindlikkuse graafik, kus käiakse 3 päeva tööl ja seejärel on 3 päeva vaba. Sellise graafikuga töötaval inimesel tuleb muide klassikalisest esmaspäevast reedeni töölkäijatest vähem tööpäevi kuus ning lisaks on ette nähtud suvel kaks ning talvel jõulude ajal üks nädal kollektiivpuhkust.“

Kohila Vineer OÜ on Latvijas Fini-erise tütarettevõte. Latvijas Finieris tarnib vineeri üle kogu maailma alates laste mänguasjade kuni vedelgaasi tankerite valmistamise tarbeks. Kontserni koguinvesteering oma Eestis asuvasse tehasesse ulatub kuni 80 miljoni euroni, mis on üks viimase aja suuremaid investeeringuid Eesti tootmissektoris. Tehases töötab 265 inimest, aga vakantsi oleks veel 5–6 inimese palkamiseks.

Kohila Vineeris käib töö 24/7 ehk neljas vahetuses. Anu Õun nendib, et tehas ei ole tegelikult veel oma täit võimsust saavutanud, kuid saavutamas seda lähiajal. „Meie tehnika on nii uus, et analoogset tehast pole võrdluseks kuskilt võtta ning nii peavad tulemused tõusma ainult meie enda nutikusele lootes.“

Kohapealne koolitus tagab vajalikud oskused

Kuigi tegemist on täiesti uue tehnikaga täidetud tehasega, ei nõua Kohila Vineer põhitootmise töötajatelt eelnevat töökogemust puidutööstuses või tootmises, sest liinil töötamiseks vajalikud oskused õpetatakse välja kohapeal. „Kui selline kogemus on aga olemas, annab see muidugi eelise teiste kandidaatide ees,“ kommenteerib Anu Õun. Lisaks praktilisele väljaõppele liinil, mida ettevõttesse sisenenud töötaja teostab kogenud operaatori juhendamisel, toimuvad ettevõtte-spetsiifilised, teoreetilised koolitused üldjuhul kevad- ja sügisperioodil. Vajadusel käivad töötajad väljaõppel ka grupi teistes tehastes.

„Oleme püüdnud luua töötajatele võimalikult head tingimused töölolemiseks: kohapeal on olemas toitlustus, mida ettevõte osaliselt kompenseerib, öövahetuses töötajatele pakub ettevõte tasuta suppi. Lisaks on loodud tingimused oma toidu kaasa võtmiseks ning kohapeale söömiseks. Kõigile töötajatele on otse loomulikult ette nähtud tööriietus ning teatud summa eest kuus toetatakse sportimist, taastusravi või massaaži,“ loetleb Anu Õun. „Mitterahaliste motivaatorite kehtestamisel oleme kasutanud töötajate seas läbi viidava küsitluse tulemusi. Ja ikka selleks, et need oleks tõepoolest sellised, mida töötajad kasutavad.“

Kohila Vineer asub raudteejaama vahetus läheduses, mistõttu on siia mugav tulla rongida. Olemas on ka suur autoparkla ning samuti hoonesisene rattaparkla, mida kasutatakse väga aktiivselt. Ettevõte korraldab igal aastal ka jõulupidusid, jõuluüritusi lastele ning on väikesed meened inimestele, kelle sünnipäevad lõpevad nulli või viiega.

„Meie jaoks on kõige olulisem, et töötajad väärtustaksid klassikalist töötamist, st kokkulepitud töökohal ja tööaegadel, sest 24/7 töötaval tootmisel polegi see teistmoodi võimalik. Saan lubada, et need, kes meiega n-ö ühte jalga astuvad ja samu väärtushinnanguid jagavad, saavad ka vääriliselt tasustatud.“ räägib Anu Õun, lisades, et Kohila Vineer ootab meelsasti tööle ning praktikale noori kutse- ja kõrgkoolidest, kellele pakkuda ehedat töökogemust Euroopa modernseimas vineeri- ja spoonitehases.

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
12. December 2017, 08:54
Otsi:

Ava täpsem otsing