• OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 100−0,158 193,94
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,87
  • OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 100−0,158 193,94
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,87
  • ST
  • 05.09.24, 12:03

Pereärile tõi rekordtulemuse TikTok firmajuhi, lapselapse ja kauboi Kerdiga

Agentuur La Ecwadori loodud büroomaailma TikToki kanal on eriline rekordiliste tulemuste, sealhulgas edukaima koolitarvete müügi tõttu, aga ka selle poolest, et sisu loomises osalevad ettevõtte võtmeisikud.
Kert Saarmets, Jüri Ross ja Gregor Lillemets TikToki filmimisel büroomaailmas.
  • Kert Saarmets, Jüri Ross ja Gregor Lillemets TikToki filmimisel büroomaailmas. Foto: Erakogu
Kanalis astuvad üles Büroomaailma tegevjuht Jüri Ross, tema lapselaps ja humoorikas karakter Kauboi Kert, kes on kiiresti populaarseks saanud noorema sihtrühma seas.
Kampaania edu võti peitub eelkõige autentsuses ja personaalses lähenemises – pereettevõtte väärtused ja igapäevaelu on nutikalt integreeritud sisusse, mis kõnetab vaatajaid loomulikul ja köitval moel.
La Ecwadori sotsiaalmeedia loovjuht Taavi Lehari ja Kert Saarmets rõhutavad, et TikTokis ei saa keskenduda vaid toodete müümisele. Selle asemel tuleb luua sisu, mis sobib platvormi loomuliku ja meelelahutusliku tonaalsusega. "Sotsiaalmeedias tuleb pakkuda meelelahutust ja tekitada emotsioone, mitte lihtsalt reklaamida," selgitab Lehari.
Büroomaailma TikToki kanal on suurepärane näide sellest, kuidas autentsus ja kaasahaarav sisu võivad tuua kaasa olulisi tulemusi, sealhulgas suurema müügi ja kasvava sotsiaalmeedia jälgijaskonna, olles muu hulgas saavutanud aegade edukaima koolitarvete müügi.
Kuula sisuturundussaates, kuidas sündis Büroomaailma TikToki sisustrateegia ja milline lähenemine tuleks ärieesmärke silmas pidades valida, sest huumorit teha alati ei sobi. Saadet juhib Keit Alev.

Seotud lood

Saated
  • 21.03.19, 11:37
Loovus peitub julgetes lahendustes ja silmapaistvuses
Äripäeva raadiosaate "Turunduskohv La Ecwadoris" teemaks oli loovus. Kuidas käivitada loovust ja leida turundamisel üles see x-faktor, mis asja huvitavaks teeb?
Saated
  • 18.04.19, 11:14
Kas traditsioonilise meedia aeg turunduses on läbi?
Äripäeva raadiosaates "Turunduskohv La Ecwadoris" rääkisime sellest, milline on olnud digiturunduse mõju traditsioonilise meedia kasutamisele reklaamkanalina. Vaatasime, milliseid kanaleid eelistavad erinevad generatsioonid, ning arutlesime, millisteks digiturunduse võimalusteks Eesti turg veel valmis ei ole.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.24, 13:47
Solina uue tootmishoone turvalahendus muudab tehase töö sujuvaks ja hoiab kokku aega ning raha
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele