Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vatson & Vatson pooldus

    Reklaamiagentuuri pooldumisega lähevad Reinaasi loodavassse Zavodisse üle ASi Vatson & Vatson kliendid, kes on seotud reklaamiketiga BBDO Marketing. Nende hulka kuuluvad muu hulgas Wrigley, Brown, Gillette ja House of Prince. Eesti klientidest hakkab uus firma teenindama Forekspanka ja ASi Põltsamaa Felix.
    ASi Vatson & Vatson jäävad reklaamiketiga McCann seotud lääne firmad, nagu L' Oreal, Colgate & Palmolive, Sinebrychoff ja IDV (International Destillers & Vintners). Eesti klientidest jäävad ASi Vatson & Vatson teenindada näiteks AS Standard ja Teabeliini AS.
    «Eesti klientidel on üldiselt vabalt valida, millise firmaga nad soovivad koostööd jätkata,» märkis Teimann Vatson & Vatsonist.
    Teimanni sõnutsi pole summa, millega ta ostis tagasi Reinaasi aktsiad ASis Vatson & Vatson veel lõplikult selgunud. «Summa võrdub poolega firma varalisest väätusest -- aga mitte üle 200 000 krooni,» ütles Teimann.
    Reinaasi sõnutsi piisab rahasummast uue täisteenust pakkuva reklaamiagentuuri tegemiseks. Tulevikus soovib tema sõnutsi osa OÜ Zavod aktsiaid osta reklaamikett BBDO Marketing.
    Reinaas ütles, et koos klientidega liiguvad ühest firmast teise ka projektijuhid ühes meeskonnaga. «Oleme arvestanud, et klientide jaoks ei muutu firma pooldumisega midagi,» ütles ta. Juuni alguses tööd alustav Zavod koosneb Reinaasi sõnutsi 14liikmelisest meeskonnast, mille tuumiku moodustavad endised Vatson & Vatsoni töötajad.
    Agentuuri ainuomanik prognoosis firma käibeks aasta lõpus umbes 10--12 miljonit krooni. Samal ajal loob reklaamikett BBDO Marketing agentuuri ka Leedus ja Lätis, ütles Reinaas.
    Vatson & Vatsonis jääb Teimanni sõnutsi pärast uute töötajate värbamist kliente teenindama 17 inimest. Firma käive ulatub Teimanni prognoosi kohaselt aasta lõpus suurusjärku 20 miljonit krooni.
    Reinaas sõnas, et ASi Vatson & Vatson omanike otsus moodustada eraldi reklaamifirmad tulenes läbirääkimistest lääne reklaamikettidega. Tema sõnutsi tegi AS Vatson & Vatson seni põgusat koostööd kolme reklaamiketiga -- McCann, BBDO Marketing ja Young & Rubicam. Käesoleva aasta alguses avaldasid nii McCann kui BBDO Marketing soovi leida endale Baltimaades kindel koostööpartner. «Iseeneset mõista ei tulnud kõne alla, et kahe konkureeriva keti partner on sama firma,» ütles Reinaas. Tema ütlusel poleks olnud agentuuri omanike seisukohast tark loobuda lihtsalt ühe reklaamiketi klientidest. «Nii tuligi otsus poolduda,» märkis Reinaas.
    Teimann lisas, et eraldi firmade loomine võimaldab endistel äripartneritel teenindada ka samal alal konkureerivaid kliente, keda üks firma ei saa teenindada. «Ma usun, et meie firmadest saavad Eesti turul arvestatavad konkurendid,» sõnas ta.
    Nii McCann kui BBDO Marketing on Ameerika kapitalil põhinevad rahvusvahelised reklaamiketid. Euroopas on McCann agentuuride hulgas käibe poolest esimesel ja BBDO Marketing teisel kohal.
  • Hetkel kuum
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Musk kergitas oma tehistaibu idu väärtuse 18 miljardini
Tesla juhi Elon Muski tehistaipu (AI) arendava idufirma xAI koguväärtus kerkis 18 miljardi dollarini, kui tuntud riskikapitalistid ostsid ettevõttes kuue miljardiga osaluse.
Tesla juhi Elon Muski tehistaipu (AI) arendava idufirma xAI koguväärtus kerkis 18 miljardi dollarini, kui tuntud riskikapitalistid ostsid ettevõttes kuue miljardiga osaluse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
PRIA tüürib kontrolliorganist rohkem nõustavaks ettevõtteks
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Arengutreener Sandra Sillamaa avaldas, kuidas suutis taastuda läbipõlemisest
Kõige olulisem elus on luua üldse selgus, millega ma pean tegelema, rääkis muusik ja arengutreener Sandra Sillamaa, kes kuus aastat tagasi põles korralikult läbi.
Kõige olulisem elus on luua üldse selgus, millega ma pean tegelema, rääkis muusik ja arengutreener Sandra Sillamaa, kes kuus aastat tagasi põles korralikult läbi.
Eestlased ei võta rahatarkust praktikasse just nendel põhjustel
Eestlaste puhul on väga huvitav, et tahetakse muudkui targemaks saada, aga teadmiste praktikasse rakendamine tuleb palju vaevalisemalt, seda ka rahatarkuse puhul, rääkis investor ja ettevõtja Triin Hertmann.
Eestlaste puhul on väga huvitav, et tahetakse muudkui targemaks saada, aga teadmiste praktikasse rakendamine tuleb palju vaevalisemalt, seda ka rahatarkuse puhul, rääkis investor ja ettevõtja Triin Hertmann.