Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vatson & Vatson pooldus

    Reklaamiagentuuri pooldumisega lähevad Reinaasi loodavassse Zavodisse üle ASi Vatson & Vatson kliendid, kes on seotud reklaamiketiga BBDO Marketing. Nende hulka kuuluvad muu hulgas Wrigley, Brown, Gillette ja House of Prince. Eesti klientidest hakkab uus firma teenindama Forekspanka ja ASi Põltsamaa Felix.
    ASi Vatson & Vatson jäävad reklaamiketiga McCann seotud lääne firmad, nagu L' Oreal, Colgate & Palmolive, Sinebrychoff ja IDV (International Destillers & Vintners). Eesti klientidest jäävad ASi Vatson & Vatson teenindada näiteks AS Standard ja Teabeliini AS.
    «Eesti klientidel on üldiselt vabalt valida, millise firmaga nad soovivad koostööd jätkata,» märkis Teimann Vatson & Vatsonist.
    Teimanni sõnutsi pole summa, millega ta ostis tagasi Reinaasi aktsiad ASis Vatson & Vatson veel lõplikult selgunud. «Summa võrdub poolega firma varalisest väätusest -- aga mitte üle 200 000 krooni,» ütles Teimann.
    Reinaasi sõnutsi piisab rahasummast uue täisteenust pakkuva reklaamiagentuuri tegemiseks. Tulevikus soovib tema sõnutsi osa OÜ Zavod aktsiaid osta reklaamikett BBDO Marketing.
    Reinaas ütles, et koos klientidega liiguvad ühest firmast teise ka projektijuhid ühes meeskonnaga. «Oleme arvestanud, et klientide jaoks ei muutu firma pooldumisega midagi,» ütles ta. Juuni alguses tööd alustav Zavod koosneb Reinaasi sõnutsi 14liikmelisest meeskonnast, mille tuumiku moodustavad endised Vatson & Vatsoni töötajad.
    Agentuuri ainuomanik prognoosis firma käibeks aasta lõpus umbes 10--12 miljonit krooni. Samal ajal loob reklaamikett BBDO Marketing agentuuri ka Leedus ja Lätis, ütles Reinaas.
    Vatson & Vatsonis jääb Teimanni sõnutsi pärast uute töötajate värbamist kliente teenindama 17 inimest. Firma käive ulatub Teimanni prognoosi kohaselt aasta lõpus suurusjärku 20 miljonit krooni.
    Reinaas sõnas, et ASi Vatson & Vatson omanike otsus moodustada eraldi reklaamifirmad tulenes läbirääkimistest lääne reklaamikettidega. Tema sõnutsi tegi AS Vatson & Vatson seni põgusat koostööd kolme reklaamiketiga -- McCann, BBDO Marketing ja Young & Rubicam. Käesoleva aasta alguses avaldasid nii McCann kui BBDO Marketing soovi leida endale Baltimaades kindel koostööpartner. «Iseeneset mõista ei tulnud kõne alla, et kahe konkureeriva keti partner on sama firma,» ütles Reinaas. Tema ütlusel poleks olnud agentuuri omanike seisukohast tark loobuda lihtsalt ühe reklaamiketi klientidest. «Nii tuligi otsus poolduda,» märkis Reinaas.
    Teimann lisas, et eraldi firmade loomine võimaldab endistel äripartneritel teenindada ka samal alal konkureerivaid kliente, keda üks firma ei saa teenindada. «Ma usun, et meie firmadest saavad Eesti turul arvestatavad konkurendid,» sõnas ta.
    Nii McCann kui BBDO Marketing on Ameerika kapitalil põhinevad rahvusvahelised reklaamiketid. Euroopas on McCann agentuuride hulgas käibe poolest esimesel ja BBDO Marketing teisel kohal.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.