• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,3%44 904,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,76
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,3%44 904,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,76
  • 28.10.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks kaotab Tallinn konteinervedudes teistele Läänemere sadamatele?

Erinevalt ekspedeerijate katusor-ganisatsioonidest on Melship Eestil olemas võrdlevad andmed Tallinna sadama konkurentsi kohta teiste Läänemere sadamatega. Alternatiiv väitele, et toll jääb jalgu konkureerimisel teiste Läänemere sadamatega, on Melship Eesti tegevdirektori Paavo Kollomi väide, et laevakompaniide kaartidel pole Eesti kohal lipukest, mis tähistab konteinersadama olemasolu. Nõukogude ajal ehitati Tallinn viljasadamaks ja Riia suurimaks konteinersadamaks. See teadmine püsib maailmas tänaseni. Riiga sõidavad Maersk, Sealand jt laevakompaniid, Tallinna sadamas suurte rahvusvaheliste laevakompaniide konteinerlaevu ei randu.
Küsimusele, mida vajatakse Tallinnasse konteinerite toomiseks, on vastatud 19.11.1996 Äripäevas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele