Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Koostöö 25 taluga

    Sillopallidest reklaamipinna ettevalmistamiseks tuli Agromeedial läbi rääkida ligi 100 põllumehega.
    Praegu sujub Agromeedial koostöö ligi 25 talumehega, kellelt on ostetud või renditud sadu silopalle, kavas on nende arvu veel suurendada.
    330 silopalli valmistanud suurtalunik Rein Riga ütleb, et kuna põllumees ei saa täna tulu õieti kuskilt, on silopallide müük Agromeediale hea lisateenistuse võimalus, seda enam, et firma on tähtaegadest kinni pidanud. Üks silopall maksab üle 100 krooni.
    Idee kasutada silopalle meediapinnana pärineb Agromeedia omanikelt.
    Koffi kampaania, mis algas jaanipäeval ja kestab augusti lõpuni, on esimene. Tulekul on järgmised. Ka talveks on üllatused varuks. Praegu on meil ostetud ja renditud kokku sadu silopalle, varsti võib rääkida tuhandetest.
    Tänu reklaamile muutub talumeestele see sööt odavaks, see on neile hea lisa teenimise allikas.
    Silopallides nähakse millegipärast materjali, kuid meie pakume seda meediapinnana. Agromeedial on ka üsna hea ülevaade silopallide seisukorrast, tagamaks reklaamiandjale täishooldust.
    Tänu uudsele ideele läksime Agromeedia pakkumisega kaasa. Koffi puhul on selline välireklaami tüüp hea, sest Koff on tuntud oma ekstreemsuse ja julgete loosungitega.
    Reklaamikampaaniasse tehtud panust ei soovi kommenteerida. Oleme saanud tagasisidet otse lõpptarbijalt, kes on meeldivalt üllatunud ja ideest vaimustuses. Eriti tuli see välja Õllesummeril ja Õlletoobril, kus skaalal 1--5 anti kampaaniale hindeks 5 pluss.
    Kahjuks on tulemust raske hinnata müüdud liitrites, sest see on üks osa suvisest reklaamikampaaniast. Silopallide ümbertõstmine on isegi positiivne, sest näitab, et rahvas pöörab neile tähelepanu.
  • Hetkel kuum
Antropoloog: kus on targa tööstuse targad inimesed?
Tööstuse innovatsioon ei seisa täna tehnoloogilise võimekuse, vaid meeskonna kaasamise taga, kirjutab Rakendusliku Antropoloogia Keskuse üks asutajatest, antropoloog Keiu Telve.
Tööstuse innovatsioon ei seisa täna tehnoloogilise võimekuse, vaid meeskonna kaasamise taga, kirjutab Rakendusliku Antropoloogia Keskuse üks asutajatest, antropoloog Keiu Telve.
Tootjahinnad kahanesid kuuga pisut
Tööstusettevõtete küsitud hinnad on nii sise- kui välisturgudel püsinud ühetaolisel tasemel juba kaheksa kuud, ka impordihinnad on langenud, selgub statistikaameti andmetest.
Tööstusettevõtete küsitud hinnad on nii sise- kui välisturgudel püsinud ühetaolisel tasemel juba kaheksa kuud, ka impordihinnad on langenud, selgub statistikaameti andmetest.
Goldman Sachs langetas nafta hinna prognoosi
Tipp-pank Goldman Sachs langetas nafta hinna prognoosi nii selleks kui järgmiseks aastaks, vahendab Bloomberg.
Tipp-pank Goldman Sachs langetas nafta hinna prognoosi nii selleks kui järgmiseks aastaks, vahendab Bloomberg.
Reaalajas börsiinfo
See, mis on kohalikule turistile tavapärane, paneb välismaalase rahakotiraudu avama
Kuigi loodust on eestlaste ümber igapäevaselt väga palju, on kohalike huvi oma looduses pakutavate turismiteenuste vastu üha kahanev, rääkis Nature Tours Estonia matkajuht Kristina Traks saates „Turismitund“.
Kuigi loodust on eestlaste ümber igapäevaselt väga palju, on kohalike huvi oma looduses pakutavate turismiteenuste vastu üha kahanev, rääkis Nature Tours Estonia matkajuht Kristina Traks saates „Turismitund“.
Emotsionaalne esinemine Gaselli Kongressil: et maal äri ajada, pead olema lihtsalt hea inimene
Ääremaal ettevõtjana tegutsedes on kõige olulisem, et juht oleks hea inimene, ütles Võrumaal Metsavenna Turismitalu asutanud Meelis Mõttus, nõustudes juhtimispsühholoog Mare Porkiga.
Ääremaal ettevõtjana tegutsedes on kõige olulisem, et juht oleks hea inimene, ütles Võrumaal Metsavenna Turismitalu asutanud Meelis Mõttus, nõustudes juhtimispsühholoog Mare Porkiga.
Äripäev Ukrainas: eestlased viivad sinna tööstusi ja tahavad osaleda riigi ülesehitamises
Eelmine kord olid põgenikud, kes liikusid püsivalt ühest kohast teise, nüüd on näha, et emad lastega tulevad Poolast Kiievisse oma meeste juurde, rääkis Ukrainas viibiv Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik.
Eelmine kord olid põgenikud, kes liikusid püsivalt ühest kohast teise, nüüd on näha, et emad lastega tulevad Poolast Kiievisse oma meeste juurde, rääkis Ukrainas viibiv Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik.
Raadiohommikus: näpunäited, kuidas võita investori süda (ja raha)
Äripäeva raadio teisipäevane hommik toob kuulajateni nõuandeid, kuidas pääseda ligi investori rahakotile, aga ka Eesti šokolaadimeistri edusammud Aasias ja Venemaa-Hiina suhete viimase seisu.
Äripäeva raadio teisipäevane hommik toob kuulajateni nõuandeid, kuidas pääseda ligi investori rahakotile, aga ka Eesti šokolaadimeistri edusammud Aasias ja Venemaa-Hiina suhete viimase seisu.
Eesti väike šokolaaditootja ekspordib Jaapanisse
Mahedaid tooršokolaade ja šokolaadikreeme tootev Roosiku šokolaadivabrik on väike pereettevõte Võrumaalt, kelle kaup jõuab ka Jaapani turule,
Mahedaid tooršokolaade ja šokolaadikreeme tootev Roosiku šokolaadivabrik on väike pereettevõte Võrumaalt, kelle kaup jõuab ka Jaapani turule,

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.