• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2251,66%38 269,57
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,97
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2251,66%38 269,57
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,97
  • 02.08.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Koostöö 25 taluga

Sillopallidest reklaamipinna ettevalmistamiseks tuli Agromeedial läbi rääkida ligi 100 põllumehega.
Praegu sujub Agromeedial koostöö ligi 25 talumehega, kellelt on ostetud või renditud sadu silopalle, kavas on nende arvu veel suurendada.
330 silopalli valmistanud suurtalunik Rein Riga ütleb, et kuna põllumees ei saa täna tulu õieti kuskilt, on silopallide müük Agromeediale hea lisateenistuse võimalus, seda enam, et firma on tähtaegadest kinni pidanud. Üks silopall maksab üle 100 krooni.
Idee kasutada silopalle meediapinnana pärineb Agromeedia omanikelt.
Koffi kampaania, mis algas jaanipäeval ja kestab augusti lõpuni, on esimene. Tulekul on järgmised. Ka talveks on üllatused varuks. Praegu on meil ostetud ja renditud kokku sadu silopalle, varsti võib rääkida tuhandetest.
Tänu reklaamile muutub talumeestele see sööt odavaks, see on neile hea lisa teenimise allikas.
Silopallides nähakse millegipärast materjali, kuid meie pakume seda meediapinnana. Agromeedial on ka üsna hea ülevaade silopallide seisukorrast, tagamaks reklaamiandjale täishooldust.
Tänu uudsele ideele läksime Agromeedia pakkumisega kaasa. Koffi puhul on selline välireklaami tüüp hea, sest Koff on tuntud oma ekstreemsuse ja julgete loosungitega.
Reklaamikampaaniasse tehtud panust ei soovi kommenteerida. Oleme saanud tagasisidet otse lõpptarbijalt, kes on meeldivalt üllatunud ja ideest vaimustuses. Eriti tuli see välja Õllesummeril ja Õlletoobril, kus skaalal 1--5 anti kampaaniale hindeks 5 pluss.
Kahjuks on tulemust raske hinnata müüdud liitrites, sest see on üks osa suvisest reklaamikampaaniast. Silopallide ümbertõstmine on isegi positiivne, sest näitab, et rahvas pöörab neile tähelepanu.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele