• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 16.11.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilside reklaami osa Internetis jõudsalt kasvanud

Populaarsemate internetireklaami keskkondade ja enim reklaamitud tooterühmade pingeread on koostatud arvestades käesoleva aasta esimest kümmet kuud. Kindlasti ei ole antud pilt päris adekvaatne, sest mitmeid tugevaid reklaamikohti on Eestis juurde tekkinud.
Endiselt on kõige populaarsem reklaamikoht Eesti WWW Wärgi avaleht, see oli esimesel kohal ka möödunud aastal.
Mis on siis WWW Wärgi avalehe fenomen: kõige rohkem erinevaid kasutajaid ja suurim külastatvus. Möödunud aastaga võrreldes on edetabelisse sisenenud OnLine Portal, mail.ee ja XXL.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Väga jõudsalt on kasvanud moobiilside ja meelelahutuse osakaal internetireklaamis võrreldes möödunud aastaga. Suurim langeja internetireklaamis on arvutustehnika valdkond: möödunud aastal esimesel kohal, nüüd aga vaid üheksandal kohal.
Infotehnoloogia valdkonna langemine tagaplaanile näitab kujukalt, et Internetti avastavad üha erinevama suunitlusega ettevõtted.
Vt. ka graafikut:Enim kasutatavad veebireklaami keskkonnad
Autor: Toomas Eelrand

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele