• OMX Baltic0,2%291,15
  • OMX Riga0,29%885,85
  • OMX Tallinn0,11%1 849,28
  • OMX Vilnius0,3%1 135,26
  • S&P 5001,08%5 675,29
  • DOW 300,92%41 964,63
  • Nasdaq 1,41%17 750,79
  • FTSE 100−0,28%8 682,56
  • Nikkei 225−0,25%37 751,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,89
  • OMX Baltic0,2%291,15
  • OMX Riga0,29%885,85
  • OMX Tallinn0,11%1 849,28
  • OMX Vilnius0,3%1 135,26
  • S&P 5001,08%5 675,29
  • DOW 300,92%41 964,63
  • Nasdaq 1,41%17 750,79
  • FTSE 100−0,28%8 682,56
  • Nikkei 225−0,25%37 751,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,89
  • 16.11.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilside reklaami osa Internetis jõudsalt kasvanud

Populaarsemate internetireklaami keskkondade ja enim reklaamitud tooterühmade pingeread on koostatud arvestades käesoleva aasta esimest kümmet kuud. Kindlasti ei ole antud pilt päris adekvaatne, sest mitmeid tugevaid reklaamikohti on Eestis juurde tekkinud.
Endiselt on kõige populaarsem reklaamikoht Eesti WWW Wärgi avaleht, see oli esimesel kohal ka möödunud aastal.
Mis on siis WWW Wärgi avalehe fenomen: kõige rohkem erinevaid kasutajaid ja suurim külastatvus. Möödunud aastaga võrreldes on edetabelisse sisenenud OnLine Portal, mail.ee ja XXL.
Väga jõudsalt on kasvanud moobiilside ja meelelahutuse osakaal internetireklaamis võrreldes möödunud aastaga. Suurim langeja internetireklaamis on arvutustehnika valdkond: möödunud aastal esimesel kohal, nüüd aga vaid üheksandal kohal.
Infotehnoloogia valdkonna langemine tagaplaanile näitab kujukalt, et Internetti avastavad üha erinevama suunitlusega ettevõtted.
Vt. ka graafikut:Enim kasutatavad veebireklaami keskkonnad
Autor: Toomas Eelrand

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele