• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 25.11.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telekanalid alustavad koostööd reklaami nimel

Telereklaamituru maht on uuringutefirma BMF Gallup Meedia andmeil mullusega võrreldes 29% vähenenud. ETV tulek reklaamiturule ja telesse suunduva reklaami vähenemine on pannud TV1, Kanal 2 ja TV3 kitsikusest väljapääsu otsima. «Kellegagi sõdida pole eesmärk omaette,» ütles töögrupis osalev Kanal 2 turundusnõunik Urmas Truusa. Kampaania eesmärk on tema sõnul propageerida telereklaami kui kõige emotsiooniderikkamat reklaamiliiki, sest seal on hääl ja pilt. «Kui reklaamijad trükiväljaannetelt seepeale telesse üle tulevad, siis ei saa meil selle vastu midagi olla,» rääkis Truusa.
Tartu Ülikooli reklaamiõppejõud Sirli Tarve ütles, et Eesti oludes pärsib väike turumaht reklaamiandja huvi. «Näiteks jookseb kaubamärgi reklaam aasta, ent selleks ei jätku Eestis praegu raha,» selgitas Tarve. «Kui kampaania on eetris vaid kuu, siis ei tee ta meie turumahu juures klipi valmistamise kulusidki tasa.»
Skandinaavia Modern Times Group (MTG) avaldas nädala algul gruppi kuuluvate TV3 kaubamärki kandvate telejaamade turuosad, mille kohaselt on TV3 turuosa Eesti telereklaami turul 54%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ETV reklaamijuht Rivo Saarna ütles, et kui arvestada telereklaami mahuks 120 mln krooni aastas ja ETV suudab müüa soovitud 20 mln krooni eest reklaami, siis on nende turuosa 15%. Saarna kinnitas samas, et ETV reklaamimüük võib jääda pisut prognoositule alla. «Kõik sõltub detsembrist,» ütles Saarna.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele