• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 02.01.01, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 alustas kõneteenusega

Alates 1. jaanuarist alustas kommunikatsioonifirma Tele2 kõneteenuse pakkumist, teatas firma esindaja.
Tele2 võrkude ühendamine toimus sujuvalt ning kõik 10 000 registreerunud ja lepingu tagastanud klienti said Tele2 teenust kasutama hakata alates uue aasta esimestest minutitest.
?Avasime oma liinid 1. jaanuaril täpselt kell 00.00. Sellest hetkest alates on kõikidel klientidel võimalik kasutada Tele2 kohalike ja rahvusvaheliste kaugekõne teenuseid, samuti helistada lauatelefonilt mobiiltelefonile valides soovitud numbri ette Tele2 operaatorkood 102,? sõnas Tele2 tegevdirektor Ivar Lukk.
Lukk lisas, et aastavahetusel 24 tundi töötanud Tele2 klienditeeninduse poole pöördusid probleemidega uue aasta esimese pooleteise tunni jooksul kliendid, kes ei saanud kasutada Tele2 teenust seoses üldise telefoniliinide ülekoormatuse tõttu. ?Peale tippaja möödumist laabus kõik sujuvalt,? sõnas Lukk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teenuse avamise järgselt võeti läbi Tele2 1. jaanuaril 7100 kõnet. Neist 1600 olid rahvusvahelised ning 2500 riigisisesed kõned. Lauatelefonilt mobiiltelefonile võeti 3000 kõnet. Keskmine kõnepikkus oli 5 minutit, kokku helistati 33 000 kõneminutit.
Teleteenuse kasutamiseks on registreerunud kokku 30 000 eraisikut ja ettevõtet.
?Oleme nüüd reaalselt teenusega turul ning see annab meile kindluse jätkata aktiivse turundustööga. Alustame oma järgmist kampaaniat juba sel nädalal? ütles Lukk.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele