Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Interbrandi esindaja: Eesti on vähe oma elumuutustest rääkinud
'Ma ei hinnanud seda, et 1992. aastal olid Eesti riigi valitsusliikmed keskmiselt 32-33 aastat vana. Seda, mis on kümne aasta jooksul toimunud ja muutunud, ei ole Euroopas päriselt märgatud,' ütles Interbrandi esindaja Tony Allen vastuseks küsimusele, mis on teda Eestis kõige rohkem üllatanud.
Alleni sõnul tahab Interbrand võtta Eesti märgi loomisel metafoorina aluseks USAs teadaoleva maanteemärgi Route 66, mis tähistab maanteed, mis viib USA idarannikust läänerannikule.
'Eesti märk võiks olla selline, et kui viie aasta pärast küsitakse Londonis inimeste arvamusi Eesti kohta, on vastusteks - olin puhkusel Saaremaal selles ilusas mereäärses majas, kogu Tallinna linn on täis supermodelle ja Eestis on totra bürokraatia asemel terve mõistus,' rääkis Allen.