Värske McKinsey uurimus näitab, et USA produktiivsuse kasvu taga 1995?2000 pole, nagu tavaarvamuseks juurdunud, pooljuhtide ja arvutite võidukäik, vaid jaekaubandus, kirjutab Forbes. Et ?igava? jaekaubanduse edu varem avastatud pole, on imelik. Aga eks Silicon Valley on end oma tooteid müües rohkem reklaaminud produktiivsuse tõstjana. Rääkides jaekaubandusest, ei saa kuidagi mööda Wal-Martist. Wal-Mart on kõrge turuväärtusega firma ? 277 miljardit dollarit 62,25dollarilise aktsiahinna juures. Tundub kallivõitu, arvestades seda, et firma käive oli alla 200 miljardi dollari. Firmasid ostetakse tulevikuväljavaadete pärast ning arvestades firma turupositsiooni ei pruugigi hind ülikõrge olla. Firma viimase 4 kvartali põhjal arvutatud P/E suhtarvuks teeb see 41,78. Firma omakapitali suhe bilanssi on igati soliidne. Konkurentide nõrkus on samuti firmale kasulik. Murettekitav on aga majanduse olukord USAs ja väljaspool seda, kuna tarbijad määravad firma edu.
Seotud lood
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.