• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,6%39 573,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,6%39 573,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 15.03.02, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telereklaam vene kanalitel kallineb kolmandiku võrra

Suurim telereklaami vahendav firma Video International teatas klientidele plaanivälisest hinnatõusust 30 protsenti, kirjutab Vedomosti.
Video International müüb reklaami põhilistele vene kanalitele - ORT, RTR ja TV6, mistõttu agentuuri hindadest sõltub suuresti olukorda telereklaami turul.
Viimati tõstis Video International hindu möödunud aasta lõpul 40 protsendi võrra. Siis oli see plaanipärane, järgmine hinnatõus poleks tohtinud tulla enne teist poolaastat.
Video International Media Service juht Sergei Vassiljev ütleb põhjuseks järsult kasvanud reklaamitellimuste arvu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Analüüsides tekkinud olukorda, jõudis kompanii järeldusele, et 2002 aasta lõpuks on vene telereklaamituru maht 650 mln dollarit varem prognoositud 600 mln asemel (2001 aastal oli see 480 mln dollarit). Viimati arenes reklaamiturg nii maruliselt enne 1998 aasta finantskriisi.
Viimasel ajal on vene kanalitel reklaamiblokkide pikkus tõusnud juba 9 minutini, hinnatõus tuleb kasuks eelkõige tavalistele televaatajatele.
<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2002/03/15-56-03.html>

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele