Suurim telereklaami vahendav firma Video International teatas klientidele plaanivälisest hinnatõusust 30 protsenti, kirjutab Vedomosti.
Video International müüb reklaami põhilistele vene kanalitele - ORT, RTR ja TV6, mistõttu agentuuri hindadest sõltub suuresti olukorda telereklaami turul.
Viimati tõstis Video International hindu möödunud aasta lõpul 40 protsendi võrra. Siis oli see plaanipärane, järgmine hinnatõus poleks tohtinud tulla enne teist poolaastat.
Video International Media Service juht Sergei Vassiljev ütleb põhjuseks järsult kasvanud reklaamitellimuste arvu.
Analüüsides tekkinud olukorda, jõudis kompanii järeldusele, et 2002 aasta lõpuks on vene telereklaamituru maht 650 mln dollarit varem prognoositud 600 mln asemel (2001 aastal oli see 480 mln dollarit). Viimati arenes reklaamiturg nii maruliselt enne 1998 aasta finantskriisi.
Viimasel ajal on vene kanalitel reklaamiblokkide pikkus tõusnud juba 9 minutini, hinnatõus tuleb kasuks eelkõige tavalistele televaatajatele.
<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2002/03/15-56-03.html>