16 mai 2002

Eurovisioni logoga T-särgid on purustanud kõik müügirekordid

Spetsiaalselt Eurovisioni lauluvõistluse toimumise puhul müüki toodud eritooted ületavad juba praegu Eesti seniseid müügirekordeid.

Eurovisioni eritoodete kuumimad müügipäevad aga seisavad veel ees.

Nii on Marat müünud juba 5000 Eurovisioni logoga T-särki, mis on purustanud mitmekordselt senised särgimüügirekordid Eestis. Kalev on samuti praeguseks müünud üle poole Eurovisioni eri?okolaadist ning ettevõtte juhid on veidi murelikud, kas tippmüügipäevadeks Eurovisioni lauluvõistluse toimumise ajaks ?okolaad mitte juba otsas pole.

Marati müügidirektor Alo Lepp sõnab, et Eestis on suur saavutus ära müüa ka 1000 ühesugust T-särki, kuid Eurovisioni särkide müügiga on ületatud kõik senised rekordid. ?Me oleme juba mitu korda särke juurde teinud, kuid põhisihtgrupp ehk Eurovisioni väliskülalised pole ju veel särke saanudki,? räägib Lepp.

3000?4000 lisasärgi valmistamiseks paneb Marat mängu kogu laos leiduva riidevaru, inimesed on tööl ka õhtuti ja nädalavahetustel.

Hetkel kuum