Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EPL: Enamik autoomanikke vahetab automargi välja
Emori uuringu kohaselt eelistab 28% autoomanikest mitte vahetada ühte automarki teise vastu ning jääda samale brändile truuks.
Mõigu EK juhatuse liige Härmo Lehtsalu vahetas aasta tagasi oma 1998. aasta Saabi uue Saabi vastu. ?See ei olegi auto. See on midagi stiilset, nagu lennuk,? ütles ta. Lehtsalu hinnangul võtab suur osa firmasid sõidukid endale kasutusrendiga. ?Kasutusrendi arvetest saab ettevõte käibemaksu tagasi. Autot ei ole mõtet firmal sisse osta, samas on kasutusrendiga mugav sellest vabaneda.?
?Arenenud riikides elavad autoomanikud saavad öelda, et sama brändi autoga sõitsid ka nende vanemad ning vanavanemad. Eesti turg on liiga noor ning puudub selline bränditruudus,? ütles Viking Motorsi müügijuht Kalle Kuuspalu Eesti Päevalehele.
?Kallimate brändide puhul, nagu BMW, Saab ning Mercedes, võib truudusest juba rääkima hakata. Kallis mark rõhub nõudliku kliendi vajadustele. Odavamas hinnaklassis on suuremaks argumendiks hind,? lisas ta.
Kuuspalu ütles, et 80 protsenti Saabi omanikest kogu maailmast on brändile truud.
?28 protsendist on meil kindlasti rohkem püsikliente,? ütles Opeleid müüva AS Ascari juhatuse esimees Tõnis Plaan. ?Opel on kindel, usaldusväärne ning konservatiivne. Meil on inimesi, kes ei taha muust autost kui Opel kuuldagi. Samas võib mõne muu auto kasuks otsustada see, kes tahab teistest erineda,? lisas ta.