• OMX Baltic0,1%294,67
  • OMX Riga−0,25%914,69
  • OMX Tallinn−0,08%1 984,24
  • OMX Vilnius0,51%1 235,09
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,12%9 272,47
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,27
  • OMX Baltic0,1%294,67
  • OMX Riga−0,25%914,69
  • OMX Tallinn−0,08%1 984,24
  • OMX Vilnius0,51%1 235,09
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,12%9 272,47
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,27
  • 16.12.02, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läänemerel on puudus kaubalaevadest

Sobilike kaubalaevade puudus ning veohindade tõus raskendab kaubavedusid Läänemerel.
Kauppalehti kirjutab täna, et kaubavedude hind on tõusnud 30-40% ning kõigi vedude jaoks aluseid ei jätku.
Eriti raske on seis elektrienergia tootjatel, kes on pidanud Rootsi ja Norra alanenud veetasemest vähenenud hüdroenergia tootmise korvama söeküttel jaamade käikulaskmisega.
Söelaevade eest on tulnud maksta väga kõrget hinda, sest maailmast on raske leida Läänemerele sobivaid aluseid, kirjutab leht. Lisaks on veohinda kergitanud USA võimalik rünnak Iraagi vastu ning terrorismioht, mis on üles viinud laevade ja lastide kindlustuse hinna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele