Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Elion Ettevõtted kaotas kvartaliga fiksside kliente, ADSL-ühenduste arv kasvas
Elion Ettevõtted on kolmandas kvartalis kaotanud põhiliini (fiksside) kliente, ADSLi kasutajate arv on aga kasvanud.
Kolmandas kvartali lõpul oli Elionil 446 240 põhiliini klienti ehk 3467 võrra vähem kui juuni lõpul. Elion Ettevõtted (endine Eesti Telefon) korraldas seoses uue kaubamärgi kasutuselevõtuga tasuta liitumise kampaania (18. august ?15. september), mille jooksul liitus telefoniühendusega üle 5300 kliendi, selgub Eesti Telekomi 9 kuu vahearuandest.
ADSL-ühenduste arv on kasvanud võrreldes juuni lõpuga 3159 võrra 41 132 ühendusele.