• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 29.10.03, 12:36

Majandusministeerium: me ei tõsta saareliinide dotatsioone

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium teatas, et nad ei kavatse tuleval aastal saareliinide dotatsioonimahte tõsta.
Järgneb ministeeriumi kommentaar tänasele <#Äripäeva artiklile=http://www.aripaev.ee/2498/uud_uudidx_249804.html> ja <#Saaremaa Laevakompanii kommentaarile=http://www.aripaev.ee/mod/emb/online.html?disp=2 uud_id=425521 leht_id=2498 year=2003 mon=10 day=29 from=online>:
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium on jätkuvalt seisukohal, et 2004. aasta dotatsiooni suurus saarte ja mandri vahelisele praamiliiklusele peaks vähemalt samade liinimahtude juures jääma tänavusele tasemele.
Dotatsiooni suurendamine kütuseaktsiisi kallinemise tõttu langeb ära, kuna Rahandusministeeriumi kinnitusel võivad Eesti vetes sõitvad laevad jätkuvalt kasutada erimärgistatud diiselkütust või kerget kütteõli, mille aktsiisimäär jääb peale Eesti liitumist Euroopa Liiduga praegusele tasemele.
Ministeerium lähtub läbirääkimistel Saaremaa Laevakompaniiga praamiliikluse dotatsiooni määramisel eesmärgist tagada praamiteenuse kasutajatele võimalikud soodsad tingimused ja sõidugraafik.
Kuna laevakompaniile dotatsiooni määramisel on tegemist maksumaksja rahaga, kasutab ministeerium kõiki vahendeid selle võimalikult efektiivseks kasutamiseks. Ühiselt vaadatakse üle laevakompanii poolt esitatud kuluarvestused ning otsitakse võimalusi kokkuhoiuks ja kulude kärpimiseks.
Arvestades asjaolu, et läbirääkimised 2004. aasta dotatsioonisumma üle põhinevad tänavuse erakordselt külma talve ja raskete jääolude tingimustes tehtud kulutustele, suhtub ministeerium lisaraha küsimisse väga ettevaatlikult.
Lõpliku kokkuleppe dotatsioonisumma suuruse kohta saab ministeerium laevakompaniiga sõlmida peale 2004. aasta riigieelarve vastuvõtmist Riigikogus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele