Jaanuari algusest peavad notarid tehingu tegemiseks hakkama kasutama elektroonilist ehitisregistrit (
www.ehr.ee ), kust kontrollitakse tehinguks vajalikke andmeid ja kuhu pärast notariaalse lepingu sõlmimist sisestatakse ka andmed uue omaniku kohta. Tehing sujub takistusteta, kui omaniku esitatud andmed ja ehitisregistri andmed kattuvad. Kui aga avastatakse erisusi, tuleb esitada järelepärimine arhiivi ning andmete täpsustamine võib võtta siis juba nädalaid.
Tehniliste andmete mittevastavusel tuleb kõik probleemid lahendada kohalikus omavalituses või linnavalitsuses. Seni hooneregistris hoitud ehitistega seotud dokumendid antakse üle kas kohalikele omavalitsustele või arhiividele.
Oma majaga seotud dokumentide leidmise lihtsustamiseks peaks elektroonilises ehitisregistris iga objekti juures olema link, mis viitaks dokumentide täpsele asukohale.