Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tele2 ja EMT vähendasid reklaami
Teised kaks mobiiltelefonioperaatorit on vähendanud telereklaami mahte ? Tele2 veerandini ja EMT kümnendikuni eelmise nädala telereklaami mahust.
Toiduainete turundajad Danone ja Bonduelle startisid oma suuremahuliste kampaaniatega eelmisel nädalal ja asuvad telereklaamijate teises kümnes.
Ajalehereklaami kindel esinumber eelmisel nädalal, nimelt Veho Eesti, sel korral esimese saja hulka ei mahtunud. Säästumarketile ja A-Selverile järgneb Hyundai, millele lisaks on oma trükireklaami mahte sel nädalal märgatavalt suurendanud Finnair Aasia-suunaliste lennuliinide reklaamidega, Eesti Helkama-Auto ja Rademar.
Septembrikuise raadioreklaami kokkuvõtte alusel on mahuliselt suurimaks reklaamijaks Tele2, mille kannul on tihedalt Rimi ja EMT.
Suurim reisikorraldajast reklaamija raadios on Estour, klubidest Dekoltee, telekanalitest Kanal 2, finantsasutustest Eesti Ühispank.
Autor: Margo Veskimägi