Eestis müüdi 2004. aastal 4,4% enam tarbeautosid kui 2003. aastal.
Ehkki aasta kasv oli positiivne, jäi kasv pea seitsme protsendiga alla 2003. aasta kasvule.
Turuliidri koha haaras 2004. aastal Mercedes-Benz, mis 2003. aastal jõudis kolmandale kohale, müüs tollal 405 tarbeautot. See tähendab kasvu 2004. aastal 13 protsendini.
2003. aastal turgu juhtinud Citroen taandus tihedas rebimises 2004. aasta lõpuks siiski teisele kohale. Citroeni edu võti on väikekaubik Berlingo, mis on aasta lõikes ka enim müüdud tarbeauto mudel Eestis, seda osteti 325 tükki.
Koha võrra tõusmine aitas kolmandale kohale Renault?, mis suurendas aastaga Eestis müüki 67%.
2002. aasta turuliider Peugeot aga kaotas eelmisel aastal aasta varasema perioodiga ca 21% müügist.
Allikas: AMTEL
Seotud lood
Vanas Euroopas tavaline firmade ja muu vara põlvest põlve pärandamine on eestlaste jaoks uus teema. Meil siin on alles esimene põlvkond varavahetuseks ettevalmistusi tegemas.