Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Firmas töötab 20-liikmeline IT-meeskond, kes on koos olnud juba mitmeid aastaid. Meeskonnavaim ja tööõhkkond on olnud head. Viimasel ajal on tööjõuturul tekkivate võimaluste tõttu ja suure nõudmise tõttu kompetentsete töötajate järele hakatud teistest, nii Eesti kui ka rahvusvahelise taustaga ettevõtetest tegema ahvatlevaid tööpakkumisi. Nendest on töötajad informeerinud ka juhti, kes on meeskonnaga vestelnud ning nii mõnelgi korral on õnnestunud palga tõstmise ja koolituse pakkumisega saavutada see, et töötaja on hea meeskonnatunde tõttu jäänud firmasse.
Samas teab juht, et ka selline strateegia ei tööta. Ühel hetkel pole tal enam võimalik töötasusid tõsta. Ta peab tunnistama, et on näinud nii mõnelgi korral selle taga pisikest töötajate kavalust olukorra ärakasutamiseks ja palgatõusu saavutamiseks. Tema firma edukus on hinnatud ja kompetentsed töötajad ääretult vajalikud. Tihti ei suuda ta võistelda tehtud palgapakkumistega. Töötajatele järelkasvu väljakoolitamiseks kulub kaua aega ja ega sobivaid inimesi nii kerge leida pole.
Nüüd seisab juht valikute ees - kuidas edasi? Milline strateegia oleks antud olukorras kasulik, et mitte olla ühel hetkel olukorras, kus terve tema meeskond lahkub?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.