Kasv võrreldes eelmise aastaga oli 15%, teatas uuringufirma TNS Emor.
Turul toimunud arengute taga olid eelkõige muudatused kanalite pakkumises, aga ka uuenenud mängureeglid, mis suunasid reklaamiraha kas ühest kanalitüübist teise või piirasid tüübisisest rahajagajate ringi. Nii alustas Eesti turul tegutsemist Viasati venekeelne telekanal 3+, ilmusid uued ajakirjad (Oma Maitse, [digi], Üks, Ruum jt) ning käivitati Raadio 3.
Trükimeediaturule lisandus kolm uut päevalehte: Postimees vene keeles, Tallinnas neli korda nädalas ilmuv nii eesti- kui ka venekeelne Linnaleht.
Mängureegleid muutsid ka Raadio 2 muutumine reklaamivabaks ning poliitilise välireklaami keelustamine.
Kõige suuremat kasvu näitas internet, suurendades reklaamimahtu ca 35%. Turu keskmisest suurem kasv oli televisioonil (22%) ning ajakirjade turul (16%). Ajalehtede turu kasv oli 14%. Hoolimata valimisreklaamide välimeediast väljaviimisest näitas ka see turg 2protsendist tõusu.
Suurim reklaamija oli Procter & Gamble, kellele järgnesid EMT ja Hansapank.
Käesoleva aasta prognoos näeb ette meediaturu ca 12% kasvu.
Autor: ÄP
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
3
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
4
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Viimased uudised
Firmat tahtis ära osta Hans H. Luik
Hetkel kuum
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Tagasi Äripäeva esilehele