• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 07.03.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediakanalid müüsid eelmisel aastal miljardi krooni eest reklaami

Kasv võrreldes eelmise aastaga oli 15%, teatas uuringufirma TNS Emor.
Turul toimunud arengute taga olid eelkõige muudatused kanalite pakkumises, aga ka uuenenud mängureeglid, mis suunasid reklaamiraha kas ühest kanalitüübist teise või piirasid tüübisisest rahajagajate ringi. Nii alustas Eesti turul tegutsemist Viasati venekeelne telekanal 3+, ilmusid uued ajakirjad (Oma Maitse, [digi], Üks, Ruum jt) ning käivitati Raadio 3.
Trükimeediaturule lisandus kolm uut päevalehte: Postimees vene keeles, Tallinnas neli korda nädalas ilmuv nii eesti- kui ka venekeelne Linnaleht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mängureegleid muutsid ka Raadio 2 muutumine reklaamivabaks ning poliitilise välireklaami keelustamine.
Kõige suuremat kasvu näitas internet, suurendades reklaamimahtu ca 35%. Turu keskmisest suurem kasv oli televisioonil (22%) ning ajakirjade turul (16%). Ajalehtede turu kasv oli 14%. Hoolimata valimisreklaamide välimeediast väljaviimisest näitas ka see turg 2protsendist tõusu.
Suurim reklaamija oli Procter & Gamble, kellele järgnesid EMT ja Hansapank.
Käesoleva aasta prognoos näeb ette meediaturu ca 12% kasvu.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele