• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,2
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,2
  • 07.03.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediakanalid müüsid eelmisel aastal miljardi krooni eest reklaami

Kasv võrreldes eelmise aastaga oli 15%, teatas uuringufirma TNS Emor.
Turul toimunud arengute taga olid eelkõige muudatused kanalite pakkumises, aga ka uuenenud mängureeglid, mis suunasid reklaamiraha kas ühest kanalitüübist teise või piirasid tüübisisest rahajagajate ringi. Nii alustas Eesti turul tegutsemist Viasati venekeelne telekanal 3+, ilmusid uued ajakirjad (Oma Maitse, [digi], Üks, Ruum jt) ning käivitati Raadio 3.
Trükimeediaturule lisandus kolm uut päevalehte: Postimees vene keeles, Tallinnas neli korda nädalas ilmuv nii eesti- kui ka venekeelne Linnaleht.
Mängureegleid muutsid ka Raadio 2 muutumine reklaamivabaks ning poliitilise välireklaami keelustamine.
Kõige suuremat kasvu näitas internet, suurendades reklaamimahtu ca 35%. Turu keskmisest suurem kasv oli televisioonil (22%) ning ajakirjade turul (16%). Ajalehtede turu kasv oli 14%. Hoolimata valimisreklaamide välimeediast väljaviimisest näitas ka see turg 2protsendist tõusu.
Suurim reklaamija oli Procter & Gamble, kellele järgnesid EMT ja Hansapank.
Käesoleva aasta prognoos näeb ette meediaturu ca 12% kasvu.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele