• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 23.01.07, 07:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Välireklaamikulud jäid enamikul parteidel paari miljoni piiresse

Konkurentsitult suurima välireklaamikampaania korraldanud Keskerakond keeldub kampaania hinda avalikustamast, ülejäänud erakondade plakatikampaaniate kulud jäid paari miljoni krooni piiresse.
Eilsega lõppes poliitilise välireklaami aeg, tänasest on poliitilise sisuga plakatid keelatud, kirjutas Postimees.
Kampaaniaga kõige varem alustanud Isamaa ja Res Publica Liit (IRL) kulutas välireklaamile kampaaniajuhi Andres Kase sõnul umbes miljon krooni. Reformierakonna ja Sotsiaaldemokraatliku Erakonna (SDE) teatel jäid nende välikampaaniate hinnad poole miljoni krooni kanti.
Reformierakonna pressiesindaja Henri Arrase sõnul võib oravapartei kampaania maksumus koos kandidaatide ostetud reklaamipindadega jääda miljoni-pooleteise piiresse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

IRL on kampaaniale kokku kulutanud 2,6 miljonit krooni, kuid sinna on arvestatud ka tele-, interneti- ja trükireklaam.
Teistest parteidest mahukama kampaania korraldanud Keskerakonna peasekretär Kadri Must kinnitas, et erakond avaldab valimiste kokkuvõtliku aruande pärast valimisi.
«Te rebite andmeid kontekstist välja, ainult välikampaania kulude rõhutamine jätab kampaaniast kiiva mulje,» rõhutas Must. «Kui on aruande esitamise aeg, nimetame kõik oma kulud sendi täpsusega.»
Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juhi Jane Oblika hinnangul võib Keskerakonna osa kogu välireklaamist olla 60–70 protsenti. «See on hinnang tänavapildi järgi – terve Tallinn oli suhteliselt roheline,» märkis ta.
Seekordsete valimiste eel loobus välireklaamist sootuks Rahvaliit, kes soovis erakonna pressiesindaja Agu Uudelepa sõnul järgida välireklaamid aktiivse valimisperioodi ajaks keelustanud seadust.
Kampaania kogukulud
• Keskerakond – teatab hiljem
• Reformierakond – vähemalt 20 miljonit krooni

Artikkel jätkub pärast reklaami

• Isamaa ja Res Publica Liit – 15 miljonit krooni
• Rahvaliit – 13 miljonit krooni
• Sotsiaaldemokraatlik Erakond – 6 miljonit krooni
• Eestimaa Rohelised – 4–6 miljonit krooniKas soovitad lugu teistele lugejatele?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele