Olgugi et avalöögini Viini esistaadionil on
jäänud veel pisut üle nädala, tõotab EURO 2008 tulla nii majanduslikult kui ka
sisuliselt UEFA-le kõige edukam riikidevaheline suurvõistlus.
Siiani on EURO 2008 mängudele müüdud umbes 1 050 000 piletit, ülihea tulemus, kui arvestada, et sooviavaldusi tuli enam kui kümnele miljonile piletile 142 riigist. Numbrid on aga ulmelised. Võistlustele on jagatud 10 000 pressikaarti, kodulehekülg euro2008.com ootab võistluste toimumise ajal kokku 1,2 miljardit külastajat ning televisioon on lubanud ületada eelmiste võistluste vaatajate arvu, mis oli kõikide mängude peale kokku ligi 8 miljardit vaatajat.
Vabatahtlike soovis EURO 2008-le appi tulla ligi 18 000 kokku 150 maalt. Neist 10 000 läbisid intervjuu vooru ning 5 000 said ülesanded mõne staadioni juures, kusjuures kõige vanem vabatahtlik on 78aastane. Sellele vastukaaluks on EURO 2008 karusellis 682 kuueaastast, kes mängijad kõigil 31 mängul palliplatsile talutavad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veel numbreid: UEFA tellis võistluste jaoks 5 kilomeetrit lippe, staadionide juurde paigutatakse kokku 300 ajutist tualetti ning 256 kioskit. Muuseas, kõikide staadionide muru on igast paigast mõõtes täpselt 23 mm kõrge.