• OMX Baltic0,07%300,57
  • OMX Riga1,34%891,84
  • OMX Tallinn0,25%2 063,47
  • OMX Vilnius−0,23%1 195,23
  • S&P 5001,11%6 092,18
  • DOW 301,19%43 089,02
  • Nasdaq 1,43%19 912,53
  • FTSE 100−0,03%8 756,06
  • Nikkei 2250,39%38 942,07
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,09
  • OMX Baltic0,07%300,57
  • OMX Riga1,34%891,84
  • OMX Tallinn0,25%2 063,47
  • OMX Vilnius−0,23%1 195,23
  • S&P 5001,11%6 092,18
  • DOW 301,19%43 089,02
  • Nasdaq 1,43%19 912,53
  • FTSE 100−0,03%8 756,06
  • Nikkei 2250,39%38 942,07
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,09
  • 05.08.08, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ameeriklased jäävad ilma 10kroonisest lemmikburgerist

Ameeriklased võivad kallinevate hindade tõttu jääda ilma oma lemmikust rämpstoidust, 1 dollarilisest ehk 10 kroonisest juustuburgerist.
Kasvav omahind võib sundida kiirtoiduketti McDonaldsit eemaldama pakkumisest 1 dollarilise (10 kroonise) juustuburgeri, mis seni on olnud üks populaarsemaid toiduartikleid, vahendas Newsru.
Ettevõte otsib aktiivselt võimalusi, kuidas menutoodet vaatamata hinnatõusule sama hinnaga müügis hoida. Paljudes kiirtoiduasutustes on hakatud juustuburgerit odavamaks mugandama, see tähendab, et endise kahe juustviilu asemel on hamburgeril vaid üks. Osad aga müüvad sama toodet täiesti ilma juustuta. Mõned aga ei ole läinud mugandamise teed ning müüvad populaarset toodet 1.09 dollari (11 krooni) asemel 1.19 dollariga (12 krooniga).
Ameerika McDonaldsi esindaja Tom Tompsoni sõnul on üks võimalikest lahendustest ettevõte jaoks pakkuda klientidele jätkuvalt dollariga hamburgerit, kui mitte juustuburgerit nagu praegu, vaid tavalist hamburgerit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimaste nädalate statistika on näidanud, et valitseva viletsa majandusliku olukorra tõttu on ameerika tarbija sunnitud tarbima odavamat kaupa. Näiteks eelistatakse erinevalt varemale 2-3 dollarilisele (20-30 kroonisele) cappucinole või espressole 1,89 dollarilist (19 kroonist) külma kohvijooki.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 22 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele