• OMX Baltic0,12%293,15
  • OMX Riga−0,04%910,43
  • OMX Tallinn0,01%1 961,53
  • OMX Vilnius0,22%1 230,32
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,23
  • OMX Baltic0,12%293,15
  • OMX Riga−0,04%910,43
  • OMX Tallinn0,01%1 961,53
  • OMX Vilnius0,22%1 230,32
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,23
  • 09.11.09, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Puma kasum hüppas langusesse

Euroopa suuruselt teine sporditarvete tootja Puma teatas kolmanda kvartali kasumi 24protsendilisest kukkumisest, vahendab Bloomberg.
Kasum langes 68 miljoni euroni, mis teeb aktsiakasumiks 4,50 eurot. Aasta tagasi teenis Puma 89miljonilise kasumi ehk 5,81 eurot aktsia kohta. Analüütikud ootasid lõppenud kvartali kasumiks 70 miljonit eurot.
Ettevõtte tegevjuhi Jochen Zeitz sõnul ootab Puma kasumit ka neljandas kvartalis ning lisas, et loodab paranevale ärikliimale järgmise aasta jalgpalli maailmameistrivõistluste eel.
Sporditarvete tootjad on langeva nõudlusega toimetuleku nimel langetanud hindu, mis on teinud liiga nii Pumale, kui ka tema suuremale konkurendile Adidasele, kes eelmisel nädalal teatas 30protsendilisest kasumilangusest. Puma laovarud vähenesid aastatagusega võrreldes 18 protsenti, 356 miljoni euroni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Landesbanki analüütik Tim Burkhardt kiitis ettevõtte laovarude vähendamist ning hindab aktsiat ostusoovitusega. "Numbrid on praegust keskkonda arvestades head," märkis ta.
Puma käive langes 5,5 protsenti, 673 miljoni euroni. Jalatsitemüük, mis toob umbes kolm viiendikku ettevõtte käibest, langes 13 protsenti ning spordirõivaste müük vähenes kolm protsenti.
Puma, kelle logoks on hüpet sooritav kaslane, riietab reklaami tegemiseks jooksmise saja meetri rekordiomanikku, Jamaika päritolu Usain Bolti. Ettevõtte hinnangul omab Bolti rekord nende rõivastuses meediaväärtust tervelt 83 miljonit eurot, mis on võrdne summaga, mille Puma oleks pidanud kulutama sarnase haardega tavareklaamile.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele