• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 29.01.10, 17:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Barbied on taas populaarsed

Maailmas vast ühe tuntuma nuku Barbie tootja Mattel kasvatas neljandas kvartalis kasumit 86 protsenti, kui Barbie’de ja Hot Wheels mänguautode müügid näitasid kahekohalist kasvu.
Matteli kasum kasvas 328,4 miljoni dollarini ehk 89 sendini aktsia kohta aastataguselt 176,4 miljonilt dollarilt, vahendab Wall Street Journal. USA suurima mänguasjatootja käive kasvas protsendi võrra 1,96 miljardile dollarile. Analüütikud ootasid kasumiks 68 senti aktsia kohta 1,98 miljoni dollarilise käibe juures.
Ettevõtte kasumimarginaalid on tugevalt üle pikaajalise keskmise, milleks on olnud 50 protsenti. Varem sisseviidud hinnatõusud aitasid marginaalid kasvatada 53,4 protsendini aastataguselt 46 protsendilt.
Barbie nukkude müük kasvas aasta viimastel kuudel 12 protsenti ja Wheels segmendi müük, kuhu kuuluvad Hot Wheels, Matchbox ja Tyco brändid, kerkis 11 protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele