Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Estravel koostas lumega kimpus lennureisijaile käitumisjuhise
Estravel koostas käitumisjuhise juba alanud sekelduste puhuks. Nimelt on viimastel päevadel Euroopa lennuliiklust häirinud lumeolud ja jää ning sajad ja sajad lennud on tühistatud või teadmata ajaks edasi lükatud.
Kui ilmastikuolud takistavad lennuliiklust, soovitab reisibüroo esmalt jälgida jooksvat lennuinfot lennujaama või lennufirma kodulehelt.
Kui lend on tühistatud, tuleb pöörduge lennufirma või reisibüroo klienditeeninduse poole. Enamasti on võimalik tühistatud lennu pilet hilisemaks muuta või selle eest raha täies mahus tagasi saada. See kehtib aga ainult selle pileti osas, millel olev lend on tühistatud, teatas Estravel.
Kui ilmastiku tõttu tühistatud või oluliselt hilineva lennuga seoses osutub võimatuks muude reisiteenuste kasutamine (eraldi lennu- või muu transpordi piletid, majutus jms), siis nende eest lennufirma ei vastuta. Kahjunõue tuleks esitada kindlustusfirmale, eeldusel, et teil on olemas kehtiv reisitõrkekindlustuse leping.
See peab olema sõlmitud enne lennu ärajäämise teatavaks saamist. Mõne kindlustusfirma puhul on täiendavalt nõutud kindlustuse ostmine hiljemalt 72 h enne plaanitud reisi algust.
Estraveli teatel peab arvestama sellega, et kui reis on juba alanud või ootab inimene tagasilendu Eestisse, siis ei saa reisibüroo alati konkreetseid tegevusi ette võtta. "Siis peab enamasti ise lennufirmaga lennujaamas ühendust võtma. Küll aga jagame nõuandeid ja abistame igati infoga, mis aitavad sekeldustega paremini toime tulla," seisab käitumisjuhises.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.