November on pääsukese ja ristikumärgi kuu

ÄP 16. november 2011, 00:00

Uuringu tulemusel on EPKK kvaliteedimärkide üldine tuntuse tase taas tasapisi kasvama hakanud. Vähemalt üht kahest märgist on märganud 88 protsenti Eestimaa elanikest (eelmisel aastal 87%). Märke märgatakse eelkõige toote pakendil, aga ka reklaamides.

Kahest märgist tuntum on pääsukesemärk, mis viitab kvaliteetsele ja kodumaisest põhitoorainest valmistatud tootele. Märkide tuntuse tase püsib keskmisest kõrgem eeskätt eestlaste ning kõrgharidusega elanike seas. Maapiirkondades märgatakse märke veidi enam kui linnades, neid märkavad rohkem naised.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 11:15
    Otsi:

    Ava täpsem otsing