Uuringu tulemusel on EPKK kvaliteedimärkide üldine tuntuse tase taas tasapisi kasvama hakanud. Vähemalt üht kahest märgist on märganud 88 protsenti Eestimaa elanikest (eelmisel aastal 87%). Märke märgatakse eelkõige toote pakendil, aga ka reklaamides.
Kahest märgist tuntum on pääsukesemärk, mis viitab kvaliteetsele ja kodumaisest põhitoorainest valmistatud tootele. Märkide tuntuse tase püsib keskmisest kõrgem eeskätt eestlaste ning kõrgharidusega elanike seas. Maapiirkondades märgatakse märke veidi enam kui linnades, neid märkavad rohkem naised.
Autor: ÄP
Seotud lood
Kulla hind kasvas jaanuaris väga kiiresti – pärast mõnekuust külgsuunalist liikumist on kuld nii dollaris kui euros uued rekordid saavutanud. Sellele aitasid kaasa nii turu tugevad fundamentaalnäitajad kui ka Trumpi alustatud kaubandussõda.