Kaupmees saab jõulude ajal oma toodete ja teenuste müüki kasvatada kliendile kindlaid kingiideid pakkudes, atraktiivselt tooteid paigutades ja ennast nutikalt reklaamides.
Äripäev jagab kaheksa nippi, kuidas jõulud firma kasuks tööle panna.
1. Kaunista vaateaken Kasuta vaateakna kujundamisel atraktiivseid, põnevaid ja tähelepanu köitvaid kompositsioone, audiovisuaalseid ja värvilahendusi ning teostust, et tõmmata inimese tähelepanu ja suunata tema tarbijakäitumist.Värskenda vaateakna lahendust paari-kolme nädala tagant.Muuda sissepääs kauplusesse märgatavaks.
2. Jälgi toodete paigutust Kujunda kaupade väljapanekud inspireerivalt ja tähelepanu köitvalt. Inimesed otsivad kingiideid ja kaupmehe töö on need kergesti müügisaalis, veebis kättesaadavaks teha.Jälgi värvide liikumist - erista külmad ja soojad toonid. Üleminekute puhul kasuta neutraalseid toone.
Artikkel jätkub pärast reklaami
3. Tule välja spetsiaalse jõulutootega Jõulutoodet luues mõtle sellele, milliseid tooteid või teenuseid inimesed jõulude ajal osta tahaksid, mitte sellele, mida ettevõttel müüa on tarvis.Pane rõhku pakendile. Pühadetoodete puhul on väga olulisel kohal pakend, mõneti isegi olulisemal kohal kui tavatoodetel. Jõulude ajal soovitakse näha uhkeid kujundusi, luksuslikke materjale. Selle peale ollakse nõus rohkem kulutama kui muul ajal aastas.
4. Pane sotsiaalmeedia ettevõtte kasuks tööleKlientidega suhtlemiseks ja neile jõulupakkumiste edastamiseks kasuta sotsiaalvõrgustikke nagu firma koduleht, Facebook, Twitter, blogi vm. Need keskkonnad pakuvad võimalust pakkuda klientidele personaalsemat lähenemist.Sotsiaalmeediat kasutavad inimesed on reklaami osas väga valivad.
5. Reklaami ennastJõulud on see aeg, mil kõik teevad reklaami. Oluline on läbi mõelda, kas selle toote või teenuse valiku laiendamisega suudetakse oma konkurentidest eristuda ja kas see on tegelikult kliendile oluline. Samuti mõtelda läbi, kuidas sellega üldises reklaamikäras silma paista.
6. Tegutse meeskonnana Kaasa kõiki. Kutsu näiteks advendiaja alguses ettevõtte töötajad koosolekule, kus räägitakse üheskoos läbi, millised tulevad selle aasta jõulud - millised on kaunistustrendid, põnevamad kingiideed, veebilehe jõuludele sobilik kujundus, pakkumised jne. Ühine teadmine, miks ja kuidas klientide elu jõulude ajal lihtsamaks ja paremaks teha innustab ja annab jõudu kiire aeg koos vastu pidada. Samasugune koosolemine on mõistlik teha ka vahetult enne jõulupühi - selleks, et üksteist tänada ja tunnustust jagada.Alusta ettevalmistusi jõuluperioodiks varakult.Veendu, et kaupade sisseost toimiks laitmatult ostujuhi ja väljapaneku juhi koostöös.
7. Pea meeles töötajaid ja koostööpartnereid Saada neile kaart, väike kingitus või korralda neile mõni meeleolukas üritus. Kingituse suurusest on olulisem meeles pidamine.Jõulukingituste või tervituskaartide valimisel mõtle alati sellele, millist sõnumit sa edastada tahad ja kuidas see brändiga kooskõlas on.
8. Muuda kliendi elu kergemaks Sea võimalusel üles lisapakkeletid, postkaartide müük ja postkastid, jõululaat eriti kiireks kingiostuks ja kingiideed üle maja olenemata osakonnast. Eesmärk on, et klient, kellel aasta lõpus tuhat tegemist leiaks oma kingitused kiiresti ja lihtsalt.Paku tasuta pakkimist.
Kuidas nende nippidega raha teenida, loe ettevõtjate soovitusi 21. detsembril ilmunud Äripäeva erilehest Jõulud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!