Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Siim Kallas ähvardab liikmesriike sanktsioonidega

    Euroopa ühtse õhuruumi loomine on tõsiselt rajalt maas, ütles transpordivolinik Siim Kallas täna Küprosel, ähvardades viivitavate liikmesriikide suhtes käiku lasta sanktsioonid.

    Euroopa Liit on küll tollipiirid ja passikontrolli ammu kaotanud, kuid kontroll õhuruumi üle on jätkuvalt väga killustatud.
    "Oleme oma algsetest ambitsioonidest tõsiselt maha jäänud," tsiteeris Kallast agentuur Reuters. "Pärast enam kui kümmet aastat on põhiprobleemid ikka samad," jätkas ta. "Paistab, et aeg on sanktsioonid käiku lasta," lisas transpordivolinik.
    Euroopa Komisjoni eesmärk on olnud luua 27 riigi õhuruumi asemele üheksa regionaalset ala, millest edaspidi saaks Euroopa Liidu üks ühine lennuliikluse kontrolli piirkond. Liikmesriigid pole aga kiirustanud oma lennuliikluse kontrolli monopolidest loobuma.
    Komisjoni hinnangul tähendab killustunud õhuruum igal aastal enam kui viie miljardi euro ulatuses lisakulu, mille maksavad kinni lennureisijad. Pileti hinnas on lennuliikluse kontrolli kulud umbes 6-12%.
    Siim Kallase sõnul muudab viiekümnendatest aastatest pärineva süsteemi kasutamine Euroopa Liidu konkurentsivõimetuks. "EL on kaugel USA hindadest … kus on juba on olemas ühtne õhuruum, kus lende on kaks korda rohkem ja kulud poole väiksemad," märkis ta.
  • Hetkel kuum
Indrek Lepik: kui palju maksab raketirünnak Rakvere pihta?
Eestil on valida, kas me oleme rünnaku korral sunnitud sõdima omaenda pinnal või suudame hävitada vaenlase territooriumile jäävad üksused ja taristu. Ja nüüd küsigem: mitu miljardit eurot on liiga palju selleks, et vältida vajadust näiteks Rakvere linn nullist uuesti üles ehitada, kirjutab Äripäeva välisuudiste toimetaja Indrek Lepik.
Eestil on valida, kas me oleme rünnaku korral sunnitud sõdima omaenda pinnal või suudame hävitada vaenlase territooriumile jäävad üksused ja taristu. Ja nüüd küsigem: mitu miljardit eurot on liiga palju selleks, et vältida vajadust näiteks Rakvere linn nullist uuesti üles ehitada, kirjutab Äripäeva välisuudiste toimetaja Indrek Lepik.
Kolmas languspäev järjest viis Nvidia korrektsiooni
Lühidalt maailma väärtuslikuma börsifirma positsiooni hoidnud Nvidia aktsia on langenud kolme börsipäevaga kokku 13% ja jõudnud korrektsiooni.
Lühidalt maailma väärtuslikuma börsifirma positsiooni hoidnud Nvidia aktsia on langenud kolme börsipäevaga kokku 13% ja jõudnud korrektsiooni.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Külm kaup püsib tänavu endiselt kuum: jäätisetootja tegi mais rekordkäibe
Jäätise müüki mõjutab enim soe ilm, see on argument number üks, rääkis käsitöö pulgajäätisetootja Jäämari eestvedaja Virgo Tuul saates “Kuum tool”.
Jäätise müüki mõjutab enim soe ilm, see on argument number üks, rääkis käsitöö pulgajäätisetootja Jäämari eestvedaja Virgo Tuul saates “Kuum tool”.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Esinemine on alati ebamugav. Kolm nippi, mis annavad publiku ees julgust juurde
Esinemine on meie jaoks alati kriisiolukord. Me ei saa muuta seda, et esinemine on ebamugav ja riskantne, aga me saame väga hästi valmistuda selleks, et meie ebamugavus ei segaks publikut.
Esinemine on meie jaoks alati kriisiolukord. Me ei saa muuta seda, et esinemine on ebamugav ja riskantne, aga me saame väga hästi valmistuda selleks, et meie ebamugavus ei segaks publikut.
Neste lahkus Rohetiigrist. Vastastikku jagatakse teravaid süüdistusi
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
President Karis jättis automaksu välja kuulutamata
President Alar Karis jättis välja kuulutamata riigikogus vastu võetud automaksu, mis pole võrdse kohtlemise põhimõtte rikkumise tõttu kooskõlas põhiseadusega.
President Alar Karis jättis välja kuulutamata riigikogus vastu võetud automaksu, mis pole võrdse kohtlemise põhimõtte rikkumise tõttu kooskõlas põhiseadusega.
EL lisas 27 Vene varilaevastiku alust sanktsioonide nimekirja
Euroopa Liit lisas täna sanktsioonide nimekirja 27 Venemaad abistanud laeva, peamiselt nafta- ja gaasitankerid. Üks sanktsioneeritud laevadest on parasjagu Eesti majandusvetes ankrus.
Euroopa Liit lisas täna sanktsioonide nimekirja 27 Venemaad abistanud laeva, peamiselt nafta- ja gaasitankerid. Üks sanktsioneeritud laevadest on parasjagu Eesti majandusvetes ankrus.
Tööpäev parima juhiga: viis nippi, kuidas olla edukam juht
Eesti Personalijuhtimise Ühingu (PARE) tegevjuht Kai Saard käis luurel, kuidas Eesti parim juht Ivo Suursoo päriselt juhib, kuidas töötab, mida loeb ja kellega suhtleb.
Eesti Personalijuhtimise Ühingu (PARE) tegevjuht Kai Saard käis luurel, kuidas Eesti parim juht Ivo Suursoo päriselt juhib, kuidas töötab, mida loeb ja kellega suhtleb.