Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Olen ühiskondlikult aktiivne

    Reedel Äripäevas ilmunud arvamusartikli “Tallinna Sadama nõukogu esimees Seli istub neljal toolil” autori esmane tähelepanek nõukogu rolli asjus on ka minu meelest aktuaalne. Äriseadustiku järgi panevad nõukogu liikmed paika ettevõtte strateegilised suunad ning teostavad nende üle järelevalvet. Riigi osalusega äriühingus tähendab see valijatelt saadud mandaadi alusel oma poliitika realiseerimist. Nii on see enamikus riigi osalusega ettevõtetes nii meil kui ka mujal Euroopa riikides.

    Tõsi, lahkusin poliitikast pärast riigikogu saadiku tööd  aastaid tagasi ning olen ise üritanud poliitikat Tallinna Sadama nõukogu juhtimisest pigem välja viia. Seega kui mind kritiseerida, siis väidetule pigem vastupidises käitumises.
    Ärihuvid teises linnas. Teise riski asjus saan artikli autorile kinnitada, et minu kui ettevõtja ja minu kui sadama nõukogu esimehe kinnisvaralised ärihuvid ei ole põrkunud ega saa ka teoreetiliselt põrkuda – ettevõtjana olen kinnisvaraarendustegevuse sidunud mitte Tallinna, vaid Tartuga.Mis puudutab Tallinna Sadama toetatavaid projekte, siis julgen väita, et olukord on võrreldes eelneva kümnendiga oluliselt selgemaks ja läbipaistvamaks muutunud, paigas on kindlad printsiibid, maht ja proportsioonid. Kõik toetuste saajad ja numbrid on detailselt üleval ka sadama kodulehel.Turundusosakond on  esimene, kes sajad Tallinna Sadamasse laekuvad taotlused (spordi-, keskkonna- ja kultuuriprojektid) läbi vaatab ning need komisjonile suunab. On olnud ka ettepanekuid, mida nõukogu pole kinnitanud.
    Miks Tallinna Sadam üldse sponsorlusega tegeleb? Esiteks konkureerib ta Läänemere teiste sadamatega ning ettevõtte ja riigi tutvustamine on meile möödapääsmatu. Rahvusmeeskonnad, sportlased ja spordiüritused annavad selleks sobivaima piiriülese võimaluse – meie märk on esil nii siin kui ka välismaal.Teiseks on ettevõte sotsiaalselt vastutustundlik. Talle läheb korda ühiskonna areng. Kui võrrelda Tallinna Sadamat teiste suurte ettevõtetega, siis jäävad selle toetused paljudele alla ja mis olulisem – nende summade juures on ettevõte saavutanud hea nähtavuse.  Viimaks toolidest. Olen tõepoolest ühiskondlikult aktiivne ning neid toole on tegelikult veel rohkem – olen paljude kolmanda sektori organisatsioonide juhatuses ja annan endale aru, et fookust tuleb parandada.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.