Olles üle vaadanud tänupühadeaegsed McDonald'si müügitulemused, soovib ettevõte nüüd frantsiisipartneritelt, et need ka jõulude ajal hoiaksid müügikohad lahti. See tõstatab küsimuse – kes tahab süüa McDonald'sis jõulude ajal?, küsib BusinessWeek.
Hakatuseks mõned valikud. „Need on tõenäoliselt inimesed, kes on teel, peredega reisimas,“ ütles Telsey Advisory Groupi restoranianalüütik. „Kui teie olete avatud ja teised suletud, siis te kipute saama rohkem äri endale.“
McDonald'si majasisene teade levis Advertising Age’i.
„Meie suurim pühadevõimalus on jõuluajal,“ kirjutas McDonald'si USA tegevjuht Jim Johannesen. „Mullu tegid McDonald'sile kuulunud söögikohad, mis olid jõulu ajal avatud, 5500 dollarit käivet.“
Ettevõtte pressiesindaja ütles, et McDonald'si müügikohad, mis olid avatud tänupühade ajal ja mullu samal ajal suletud, tõid ettevõttele täiendavalt 36 miljonit dollarit müüki. See tõi novembris üllatusliku 2,5protsendise müügikasvu.
Kui McDonald's suudab seda teha ka jõulude ajal, tooks see neljanda kvartali käibesse 72 miljonit dollarit tulu.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.