Messi külastanud 20ndates tehnoloogiablogija Justin ütles, et ta saab ennast Cookiga rohkem samastada. “Mul on tunne, et Cookiga ma võiks isegi välja minna ja paar õlut juua. Steve Jobsiga ma seda ette ei kujutanud,” tõdes ennast Apple’i fänniks mitte pidav Justin. Tema hinnangul on Apple endiselt sama firma, mis enne Jobsi surma.
Jobs tõi ideid ja andekaid inimesi. “Jobsi kiideti erinevate asjade eest, kuid tegelikult arvan ma, et tema oli see, kes suutis andekad inimesed üles leida. Ja need samad inimesed on praegugi tööl, mistõttu ma firma tuleviku pärast ei karda,” ütles blogija Justin.
Apple’i tooteid varsti ligi 30 aastat kasutanud Stefeni sõnul tõi ainuüksi Jobsi olek firmale tohutul hulgal maagiat juurde, kuid Cook on sellele vaatamata hea juht. “Ta saab hakkama,” naeris ta. 1985. aastal sai tollane tudeng Stefen onult kingituseks esimese õunafirma toote – Apple II.
“Apple’is on tööl fantastilised inimesed ja meile Tim Cook meeldib,” ütlesid pensionäridest sõbrannad Susan ja Sharon. Prouad kasutavad igapäevaselt peaaegu kõiki Apple’i tooteid: iPhone’i, MacBook Prod, iPadi ja iPad minit.
Messi külastas ka abielupaar Shirley ja 1990. aastatel Apple’i operatsioonisüsteemi tarkvara arendamise eest vastutanud David. Küsimusele, kas Apple on ilma Jobsita ikka sama firma, vastas Shirley, et nad on äraootaval seisukohal. David, kes töötas Apple’is just Jobsi äraoleku ajal (Jobs visati firmast välja 1985 ja tuli tagasi 1996), nendib, et Jobsi-taolist inimest rohkem ei ole. “Kindlasti andis ta enne enda surma edasi suure hulga ideid, mida teised vähemalt 5–10 aasta jooksul edasi arendavad,” arvas David.
Apple tooteid käes hoides on teine tunne. Viimasel ajal on palju juttu olnud sellest, et Apple võib turule tuua odavama versiooni iPhone’ist. Sarnaselt analüütikutega lähevad selle teema suhtes arvamused kaheks ka messi külastate hulgas.
Kui Shirley ütles kindlalt, et Apple ei peaks odavamat telefoni tootma hakkama, riskides sellega oma kaubamärki rikkuda, siis abikaasa David on vastupidisel arvamusel. “Kui nende äristrateegia on turuosa ja käivet kasvatada, siis andku minna. Hiina on meeletult suur turg ja seal aitaks odavam telefon kõvasti turuosa võita,” ütles David.
Ka Justini hinnangul peab Apple odavamaid iPhone’e tootma hakkama, kui soovitakse Androidile mingisugustki konkurentsi pakkuda. Tema sõnul ei ole praegu iPhone tänu telekomide subsiidiumitele ameeriklastele kallis ja sellele turule otseselt odavamat versiooni vaja ei ole. Küsimus on rahvusvahelisel turul konkureerimises.