Selle aasta plaan on minimaalselt 10protsendiline kasv. “Kasvada sellises tempos nagu eelmisel aastalgi. Rohkem lihtsalt ei ole mõistlik, siis hakkab klienditeenindus kannatama. Maksimumkasv, mida me näeme, on suurusjärgus 25 protsenti,” ütles Kerma.
Kasvu prognoositakse Kerma sõnul ekspordist. “Paraku. Hea meelega teeks Eestisse ka tööd, aga ei ole sobivaid ehitusobjekte, kuhu tooted võiksid sobida. Me ei konkureeri väikeste objektidega, kus väiksemad ettevõtted, kes on ka konkurendid mingil määral, suudavad pakkuda kliendile madalamat hinda. Meie organisatsioon lähtub kvaliteedinõuetest, millest me taganeda ei saa,” sõnas Kerma.
Laienemine. Ettevõte kavatseb pisut suurendada töötajaskonda. Eelmisel aastal kasvas see 72-lt 77-le. Sellel aastal on plaanis juurde palgata vähemalt kaks inimest.
“Kontori poole peal on silmapiiril projekteerimistarkvara, seadmete koha pealt ei ole lõplikku otsust langetatud, aga selle aasta plaan on investeerida 200 000–3000 000 eurot,” kinnitas Kerma.
2012. aastal toimus oluline murrang ka tootearenduses, kui turule toodi akustiliste kontorilahenduste sari Into, mis võimaldab kontoripindu kergesti liigendada eraldi töökohtadeks, väikesteks nõupidamisruumideks ning avatud kontori pindadeks.
Kui Eestis võib Sarkopi väljatöötatud lahendusi näha näiteks Kumus, Radisson Blu hotellides, Swissotelis, Swedbankis, Skype’is ning EMT/Elioni esindustes, siis piiri taga tarniti terviklikke sisekujunduslahendusi muu hulgas Montoni kauplusele Peterburis, Radisson Blu Plaza hotellile Helsingis, Scandicu hotellidele Helsingis ning Tamperes ja Helsingi Ülikoolile.