Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Euroopa automüük langetas Michelini käivet
Euroopa suurima rehvitootja Michelin & Cie teatel langes firma esimese kvartali müügitulu 8,1%, mille üheks põhjuseks on automüügi vähenemine koduregioonis, vahendas Bloomberg.
Michelini käive langes 4,88 miljardi euroni, mullu oli see 5,3 miljardit eurot. Ettevõte kinnitas varasemat 2013. aasta prognoosi "ühtlase" mahu ja "stabiilse" puhaskasumi näol.
Rehvitootja otsib käibe kasvatamise võimalusi väljaspool Euroopat ning turustab rohkem niiöelda erirehve, mida kasutatakse rasketehnika puhul. Michelini teatel langeb buldooserite nõudlus järsult nii Euroopas kui Põhja-Ameerikas, samuti on kahanemismärke evimas farmitraktorite ja kaitse eesmärgiga lennumasinate müüginumbrid.
Euroopa moodustas eelmisel aastal ligi 40% Michelini käibest. Firma püüab müüki suurendada kõige kasumliku tootegrupina eriotstarbeliste rehvidega, kui ettevõtte hinnangul on kaevandus- ja tootmisharu klientide kandepind laienemas.
Prantsuse tööstusminister Arnaud Montebourg vastas teravalt Titan Internationali nõukogu juhile Maurice Taylorile, kes kirjutas, et Prantsusmaa võib hoida endale oma nn töötajad, kes saavad kõrget palka ja töötavad vaid mõne tunni päevas, vahendas Bloomberg.
Järgmisel aastal jõustuv Euroopa Liidu määrus digitaalsete teenuste ligipääsetavusest seab ettevõtted fakti ette – senised veebilehed ja teenused peavad olema kõigile kasutatavad. See puudutab eelkõige veebipõhiseid teenuseid ja tooteid, sealhulgas e-poode, pangaautomaate ja iseteeninduskeskkondi. Kuid lisaks õiguslikule kohustusele võib ligipääsetavus osutuda ka konkurentsieeliseks, pakkudes ettevõtetele võimalust parandada oma kuvandit ja suurendada klientide arvu.