Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Piletiportaal püüab noori

    Reisibüroo Estravel lõi oma klassikaliste reisibüroode kõrvale turuosa kasvatamiseks lennu­piletiportaali SKY24. Ettevõte turundab portaali kindlalt eraldi, mistõttu ei ole see büroodelt kliente ära võtnud. Estraveli turundus- ja kommunikatsiooni­direktor Janika Ritson ütles turundusportaalile Best Marketing, et on tekkinud põlvkond, kes ­eelistab reise internetis broneerida.

    Milline on reisibüroo roll e-kommertsi ajastul? Suur osa reisibüroode tööst on tänapäeval internetti liikunud ja paljud ostavad reisiteenuseid online-kanalitest. Hinnanguliselt 80% meie turundusest on praegu samuti e-kanalites. Traditsioonilises mõistes reisibüroo on tänapäeval paljuski mugavusteenus, mille eest on osa kliente nõus ka veidi rohkem maksma. Reisibüroo aitab inimest – näiteks ei pruugi inimene ise osata kokku panna kõige soodsamaid marsruute, paremaid ümberistumisi ega arvestada lisatasudega. Kui osta pilet odavlennuportaalist ja tekib mingi probleem, võib inimene oma murega üksi jääda. Kui mõni küsimus tekib, võib jäädagi vastust ootama, sest paljud portaalid ei paku järelteenindust.
    Miks otsustas Estravel luua SKY24 internetiportaali? Tekkis põlvkond, kes eelistab reise internetis broneerida, et oleks mugav hinnavõrdlust teha – jahitakse soodsaimat hinda. Olemegi SKY24 positsioneerinud kui võimalust osta soodsamaid lennupileteid. Piletiostuga ei pruugi kaasneda mingit inimsuhtlust, kui just kliendil endal ei teki küsimusi.
    Seda te väga ei rõhuta, et Estravel ja SKY24 on sisuliselt üks ja sama firma? Me ei ole seda rõhutanud, aga see info on avalik ja SKY24 pressiteadetes alati välja toodud. Me lõime SKY24 eelkõige selleks, et oma turuosa suurendada ja see täidab oma eesmärki hästi, kuna ei ole Estravelilt kliente ära võtnud.
    Lisaks SKY24-le arendame pidevalt ka Estraveli online-poolt. Töötame selle nimel, et Estraveli e-pood oleks võimalikult mugavalt kasutatav, loomulikult tuleb tegeleda ka mobiilse turundusega.
    Kas olete jälginud, kui palju ostetakse lennu­pileteid mobiiliga? SKY24 mobiilirakendus on väljas olnud üle poole aasta, pigem kasutatakse seda siiski info otsimiseks, lõplik ost tehakse enamasti ikkagi arvutist ja veebilehelt.
    Miks inimesed peaksid SKY24 teenust eelistama mõnele rahvusvahelisele portaalile? SKY24 üks eelis sarnaste rahvusvaheliste portaalide ees on klienditeenindus ja võimalus suhelda teenusepakkujaga nii eesti, vene, inglise kui ka läti keeles.
    Reisijale on oluline teada, et Eesti tarbijakaitse kaitseb vaid siis, kui ta on ostnud oma reisi Euroopa Liidus registreeritud ettevõttelt. Kui ostad näiteks USAs registreeritud portaalist, peab hiljem asju ajama ka USA tarbijakaitsega, mis võib olla mitu korda aja- ja energiakulukam.
    Kui inimesel on välja kujunenud hea suhe spetsialisti või konsultandiga, siis ollakse tavaliselt talle lojaalsem kui ettevõttele, mida ta esindab. Kuidas seda väljakutset lahendate? Vastab tõele, et personaalne suhtlus on kõige olulisem. Kui reisikonsultant tunneb reisijat, siis on lihtne teha talle sobivaim ja võimalikult hea pakkumine.
    Kuid ma ei ütleks, et meil on probleem, et meie inimesed liiguvad konkurentide juurde. Estravelis on väga palju pika staažiga töötajaid – terve hulk on meie juures töötanud lausa 15–20 aastat või isegi kauem.
    Teil on vägagi suur fännibaas Facebookis, kuidas te seda kanalit kasutate? Viimane kampaania oli Reisipassi rakendus, kus inimesed said märkida kaardile kõik riigid, kus nad on juba käinud ja kuhu nad veel tahaksid minna. Sealt saime väga väärtuslikku ja põnevat infot, millega edasi tegeleda.
    Kui tuleb päring Facebookis, siis me ka vastame sealsamas keskkonnas, mille inimene on valinud.
    Räägime pisut ka sisuturundusest. Mis on Estraveli strateegia? Kui teiste valdkondade puhul võetakse ettevõtte loodud sisu paljuski spämmina, siis reiside puhul on tarbijad info eest tänulikud. ­Uudiskirja saajaid on meil üle 120 000.
    Anname välja ka reisiajakirja Estraveller, mille tegemine pole odav lõbu ja on raske mõõta, kui palju see tagasi teenib, aga tunnetuslikult mõõtes tundub, et see töötab reisiideedega inspireerimisel hästi. Usaldusväärsust on parim edastada personaalse kogemuse kaudu, aga kuna kõigiga ei jõua otse suhelda, tuleb appi traditsiooniline meedia.
    Kui palju on teil üldse ostetud meediat vaja? Aeg-ajalt ikka on, kas või imagoloogilisel eesmärgil. Näiteks sel aastal on meil juubeliaasta ja oleme sellest teada andnud ka traditsioonilistes kanalites.
  • Hetkel kuum
Noored küsivad palka nii, et maa must? Väga hea!
Noorte kõrge palgasoov on normaalne ja viib edasi, pole siin iriseda midagi, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Noorte kõrge palgasoov on normaalne ja viib edasi, pole siin iriseda midagi, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Equinor maksab erakorralist dividendi ja ostab aktsiad tagasi
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.