• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Facebook ja Twitter asuvad lahingusse jõuludollarite pärast

    Pühadeaeg on reklaamitulust sõltuvatele ettevõtetele alati parim aeg ning sellel aastal ennustatakse, et kaupmehed kulutavad digireklaamidele rohkem raha kui kunagi varem. Ennustuste kohaselt on selleks summaks 9,4 miljardit dollarit, mis on 15% enam kui 2012. aastal, vahendab eMarketer. Võitlust piruka nimel asuvad pidama Facebook ja Twitter, kellest viimasel on oma esimesel avalikul pühadehooajal reklaamijatele ja investoritele palju tõestada.

    Shift Marketingi ennustuse kohaselt riisub Facebook sellel aastal sotsiaalmeedias reklaamidele kulutatavast tulust 70%, Twitterile jääb aga enamus järelejäänud 30% tulust.
    Twitter on siiski eduteel. 2012. aastal sai Facebook nimelt 90% sotsiaalmeedia reklaamitulust omale ja Twitter vaid 10%. Mõlemad ettevõtted püüavad kasvavast reklaamipirukast hammustada suuremat tükki, reklaamides oma eeliseid ja julgustades looma innovaatilisi kampaaniaid. 
    Twitteri sõnul on nende reklaamivõimalusi kasutavate edasimüüjate arv võrreldes eelmise aasta sügisega pea kahekordistunud. Eelmisel nädalal avaldas ettevõte uuringu, mille kohaselt kulutavad kasutajad pühade ajal rohkem raha ning uurivad Twitteri kaudu erinevate toodete ja sooduskampaaniate kohta.
    Facebook aga soovib kindlustada oma liidripositsiooni. Hiljuti postitas Facebook oma "Facebook for Business" blogisse postituse, milles rõhutatakse ettevõtte tugevus mobiilis – kiireimini kasvavas reklaamikategoorias.
    Ettevõtjad korraldavad üldiselt kampaaniaid mõlemas sotsiaalmeedia lehel, nii Twitteris kui Facebookis.
     
     
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
Raadiohommikus: uued, silmapaistvad ja parimad juhid
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Raadiohitid: hinnatõusust ja investeerimisest
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Tootjahinnad on aastaga tõusnud kolmandiku võrra
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.