Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Facebook ja Twitter asuvad lahingusse jõuludollarite pärast
Pühadeaeg on reklaamitulust sõltuvatele ettevõtetele alati parim aeg ning sellel aastal ennustatakse, et kaupmehed kulutavad digireklaamidele rohkem raha kui kunagi varem. Ennustuste kohaselt on selleks summaks 9,4 miljardit dollarit, mis on 15% enam kui 2012. aastal, vahendab eMarketer. Võitlust piruka nimel asuvad pidama Facebook ja Twitter, kellest viimasel on oma esimesel avalikul pühadehooajal reklaamijatele ja investoritele palju tõestada.
Shift Marketingi ennustuse kohaselt riisub Facebook sellel aastal sotsiaalmeedias reklaamidele kulutatavast tulust 70%, Twitterile jääb aga enamus järelejäänud 30% tulust.
Twitter on siiski eduteel. 2012. aastal sai Facebook nimelt 90% sotsiaalmeedia reklaamitulust omale ja Twitter vaid 10%. Mõlemad ettevõtted püüavad kasvavast reklaamipirukast hammustada suuremat tükki, reklaamides oma eeliseid ja julgustades looma innovaatilisi kampaaniaid.
Twitteri sõnul on nende reklaamivõimalusi kasutavate edasimüüjate arv võrreldes eelmise aasta sügisega pea kahekordistunud. Eelmisel nädalal avaldas ettevõte uuringu, mille kohaselt kulutavad kasutajad pühade ajal rohkem raha ning uurivad Twitteri kaudu erinevate toodete ja sooduskampaaniate kohta.
Facebook aga soovib kindlustada oma liidripositsiooni. Hiljuti postitas Facebook oma "Facebook for Business" blogisse postituse, milles rõhutatakse ettevõtte tugevus mobiilis – kiireimini kasvavas reklaamikategoorias.
Ettevõtjad korraldavad üldiselt kampaaniaid mõlemas sotsiaalmeedia lehel, nii Twitteris kui Facebookis.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.