Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas hoida klienti
10 nõuannet, kuidas luua edukas kliendilojaalsusprogrammFoto: Erply blogi
Äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa jagab mõtteid, kuidas teha kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita.
Ettevõtjad teavad, et palju säästlikum on klienti kinni hoida kui leida uusi. Konkurents jaekaubanduses on tihe ning toodete ja teenuste valik lai. Ettevõtted peavad tulema kiirelt uutele ideedele ja mõtlema, kuidas hoida kõvemini kliente enda juures.
Täna on kliendil võimalus mitte ainult toodet ignoreerida, vaid seda ka kommenteerida ja levitada sõnumit. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast.
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, millised on äritarkvara Erply tegevjuhi Kristjan Hiiemaa nõuanded eduka lojaalsusprogrammi loomiseks.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.