Äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa jagab mõtteid, kuidas teha kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita.
10 nõuannet, kuidas luua edukas kliendilojaalsusprogramm Foto: Erply blogi
Ettevõtjad teavad, et palju säästlikum on klienti kinni hoida kui leida uusi. Konkurents jaekaubanduses on tihe ning toodete ja teenuste valik lai. Ettevõtted peavad tulema kiirelt uutele ideedele ja mõtlema, kuidas hoida kõvemini kliente enda juures.
Täna on kliendil võimalus mitte ainult toodet ignoreerida, vaid seda ka kommenteerida ja levitada sõnumit. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.