• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 14.11.19, 08:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Käibe TOP: hambakliinikute turg on killustunud, kuid kõik on edukad

Ebaedu hambaravifirmade seas peaaegu ei kohta, palgad ja muud näitajad on keskmisest kõrgemad. Sektoris on 285 ettevõtet, neist 270 on ületanud käibepiiri 70 000 eurot.
Läänemere Hambakliiniku peaarstid ning juhatuse liikmed (vasakult) Konstantin Loginov ja Mihhail Bõtšinski tahaksid, et patsiendid tuleksid vähem viimase hädaga esmaabi korras, vaid rohkem ennetuseks regulaarsesse kontrolli ning hügienisti juurde.
  • Läänemere Hambakliiniku peaarstid ning juhatuse liikmed (vasakult) Konstantin Loginov ja Mihhail Bõtšinski tahaksid, et patsiendid tuleksid vähem viimase hädaga esmaabi korras, vaid rohkem ennetuseks regulaarsesse kontrolli ning hügienisti juurde.
  • Foto: Läänemere Hambakliinik
Hambaravisektoris on hõivatud 0,4 protsenti kõigist Eesti erasektori töötajatest, see annab 0,2 protsenti erasektori käibest ja 0,5 protsenti kasumist. Sektori rentaablus on 11,5%, mis on 6,7 protsendipunkti kõrgem Eesti keskmisest, kirjutab Meditsiiniuudised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele