Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Raadiote käive on kahanenud 60 protsenti
Koroonaviiruse levikuga kaasnenud majandussurutis on Eesti eraõiguslike raadiote sissetulekutest pühkinud 60 protsenti ja sama suurt kahju oodatakse terveks teiseks kvartaliks.
Koroonaviiruse tõrjumisest lakanud majandustegevus on viinud nulli ka raadiote reklaamikäibe.
Foto: Liis Treimann
“Aastaga kahanes raadiokanalite reklaamimüügi käive märtsis 25 protsenti ehk 220 000 eurot ning aprillis 60 protsenti ehk 620 000 eurot,” kirjutas ringhäälingute liidu esimees Toomas Vara valitsusele saadetud pöördumises.
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).