• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,98%6 729,29
  • DOW 300,83%46 572,1
  • Nasdaq 1,29%22 972,88
  • FTSE 1000,6%9 410,82
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,98%6 729,29
  • DOW 300,83%46 572,1
  • Nasdaq 1,29%22 972,88
  • FTSE 1000,6%9 410,82
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • 24.08.20, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki konkurent hakkab koondama

Tallinki konkurent Läänemerel Viking Line teatas täna, et alustab läbirääkimisi 200 inimese osaajaga töötamiseks, sundpuhkusele saatmiseks ja koondamiseks Soomes, Rootsis, Eestis ja Ahvenamaal.
Viking Line, mille peamine reisisiht on Rootsi, kaotas teises kvartalis 83 protsenti käibes.
  • Viking Line, mille peamine reisisiht on Rootsi, kaotas teises kvartalis 83 protsenti käibes.
  • Foto: Eiko Kink
Läbirääkimised puudutavad laevafirma maa peal töötavat personali, kokku 570 inimest.

Seotud lood

Saated
  • 07.08.20, 08:40
Tallink piirab reisjate arvu pardal vähemalt järgmise aasta või vaktsiinini
Tallink Grupp avaldas eile oma teise kvartali majandustulemused, millest vaatab vastu 27 miljonit eurot kahjumit, kuid lootust annab positiivne rahavoog. Tulemusi ja tulevikuplaane selgitas Äripäeva Raadio hommikuprogrammis Tallink Grupi juht Paavo Nõgene.
Börsiuudised
  • 06.08.20, 09:55
Reisijate põud pani Tallinkile põntsu
Täiendatud kell 16.24
Tallinki esimese poolaasta tulemused olid ootuspäraselt nõrgad ning tuleviku kohal on mitu küsimärki, mis ei luba kergemalt hingata.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele