Hiina tankeri Eagle S ankruga purustatud Estlink 2 parandustööd algavad maikuus, teatasid Eesti ja Soome võrguhaldurid. Plaani kohaselt on ühendus tagasi turu käsutuses alates 15. juulist.
Soome võimud uurivad, kas Eesti-Soome vahelise elektrikaabli Estlink 2 kahjustamisega on seotud Venemaalt tulnud naftatanker. Soome toll kahtlustab, et tegu on Vene varilaevastikku kuuluva alusega.
Merendusuudiseid vahendav Lloyd’s List kirjutab, et naftatankeril Eagle S, mille Soome võimud jõuludel elektrikaabli lõhkumises kahtlustatuna kinni pidasid, oli pardal hulgaliselt luuretehnikat, millega jälgida Läänemerel toimuvat.
Soome liiklus- ja kommunikatsiooniamet Traficom leidis Estlink 2 merekaabli lõhkumises kahtlustataval alusel Eagle S nii palju tõsiseid puudusi, et see ei või merele minna enne, kui need on kõrvaldatud.
Soome võimude sõnul ei ole uurimise seisukohast põhjust, miks peaks politsei veel Vene varilaevastikku kuuluvat Eagle S-i alust kinni hoidma. Pühapäeval asus tanker juba Soomest teele.
Riias asuva ärikeskuse Preses Nama Kvartāls arendaja AS PN Project kuulutas välja oma võlakirjaprogrammi viienda emissiooni, pakkudes investoritele tagatud võlakirjadega 10% aastaintressi poolaastaste kupongimaksetega. Ärikeskuse ehitus on nüüdseks ületanud poole teekonnast ning ka vajalikust finantseeringust on pool kaasatud. Emissioonist laekuvat raha kasutatakse eelkõige olemasolevate võlakirjade refinantseerimiseks ning ehitustööde rahastamiseks.