Bännerreklaamimaht jäi rekordkuule alla

05. jaanuar 2001, 10:59

Detsembrikuus kasvas bännerreklaamiturg võrreldes novembriga hinnakirjajärgsetes hindades 80 000 krooni, tehes detsembris turu kogumahuks 2,9 miljonit krooni, selgub Turundusnõukoja bännerreklaamimonitooringust. 'See on veidi enam kui 100 000 krooni võrra väiksem kui eelmise aasta rekordkuul, oktoobris, mil turumaht oli ligemale 3 miljonit krooni,' ütles Turundusnõukoja internetisuuna juht Mikk Mere.

Arvestades seda, et tegelikud keskkondades liikuvad rahasummad on hinnakirjaväliste lisasoodustuste ja bartertehingute tõttu kuni kolmandiku võrra väiksemad, on detsembrikuu bännerreklaamituru reaalne rahaline käive Turundusnõukoja hinnangul ligemale 1,9 miljonit krooni.

Võrreldes novembriga kasvas reklaamikeskkondadest Delfi turuosa novembri 27%-lt 28%-ni. Delfile järgnesid Mega ja Everyday, kummagi turuosaks oli 10%.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing