PM: Eesti Telefoni hinnapoliitika on kliendivaenulik

02. märts 2001, 08:11

Eesti Telefoni ootamatu teade riigisiseste kõnehindade ühtlustamisest, mis tõstab juba alates aprilli algusest kohalike kõnede hinda võrreldes praegusega 42 protsenti, näitab telefonigigandi hoolimatut suhtumist oma klientidesse, kirjutab Postimees tänases juhtkirjas.

Veelgi enam, poole aasta jooksul kallineb telefonikõne naabermajja ehk nn kohaliku kõne minut juba teist korda. Uudist ei pehmenda ka teade alandada riigisisese kaugekõne hinda kaks korda.

Jääb vaid tõdeda, et telefonimonopoli hinnapoliitika üle puudub igasugune kontroll. Kui energiamonopolil Eesti Energial on vähemalt kohustus selgitada kavandatavaid hinnatõuse, saada tururegulaatori nõusolek ja teatada hinnamuutustest pool aastat ette, siis Eesti Telefon võib tõsta hindasid nii nagu heaks arvab.

Kas tõsta hindu 20, 50 või koguni 100 protsendi võrra, pole telefonifirmale mingi probleem! Vagurad ja rumalad kliendid, kes on aheldatud telefoniliini pidi suure börsifirma külge, muudkui aga maksku ning ärgu julgegu isegi midagi pärida.

Kummaline on, et riik laseb telefonifirmal, mille suuromanik ta ise on, juba mitmendat korda järjest enda üle irvitada. Jaburana mõjub selle kõige juures Eesti Telefoni kinnitus, et firma majandustulemusi hindade muutus oluliselt ei mõjuta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing