Põhjamaad loovad turismikaubamaja

14. märts 2001, 10:54

Põhjala juhtiv puhkusereisikontsern Scandinavian Leisure Group (SLG) kavatseb augustiks valmis saada turismikaubamajaga My Travel, kust on interneti või telefoni teel võimalik kiiresti valida SLG kaubamärkide Ving, Always, Spies, Trivsel, Globetrotter või Bridge seast endale sobivat reisi, teatab Dagens Industri.

Kolme aasta pärast loodab SLG My Traveli kaudu müüa Põhjalas umbes 1,7 miljardi Eesti krooni eest 200 000 reisi aastas. My Traveli võrgu- ja telefoniteenused muutuvad klientidele kättesaadavaks 24 tundi ööpäevas.

SLG-l on praegu Põhjamaades, Poolas ja Hollandis 20,6 miljardi Eesti krooni suurune käive ning 2,5 miljonit reisiklienti.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing