Nissan majutab hättasattunu firma kulul hotelli

Tõnu Tramm 12. aprill 2001, 12:47

Nissan Balti hakkab kõigile alates tulevast esmaspäevast Eestis müüdud Nissani sõiduauto kasutajale pakkuma hädaabiteenust, mis muuhulgas võimaldab hättasattunud kliendi tasuta ööbimist kolmetärni hotellis.

Pan Europe Service kuulub uue Nissani 3aastase garantiiperioodi sisse ning osutab igakülgset teenust hättasattunud kliendile. Auto rikkimineku, liiklusõnnetuse ning ka juhi enda põhjustatud edasisõitmist takistava probleemi puhul pukseerib firma sõiduki tasuta lähimasse Nissani remonditöökotta.

Kui autot ei ole võimalik korda saada sama päeva jooksul, pakub Nissan vastavalt vajadusele tasuta kas ühistransporti (takso, buss, rong, lennuk) teekonna jätkamiseks ning hiljem autole järele tulemiseks või asendusautot, mis on võimalikult samaväärne kliendi autoga. Kolmas võimalus on majutust hotellis (tuba koos hommikusöögiga 3tärni hotellis).

Asendusautot ning hotellimajutust pakutakse kuni auto kordasaamiseni, kuid mitte rohkem kui kolmeks tööpäevaks. Kui on ilmne, et autot 3 tööpäeva jooksul korda ei õnnestu saada, võimaldab Nissani hädaabiteenus auto ja reisijate tasuta kojutoimetamise.

Nimetatud tasuta teenuse saamiseks tarvitseb autojuhil vaid helistada autoga kaasas oleval kaardil toodud Nissani hädaabinumbril. Eesti piires on hädaabinumbrile helistamine tasuta. Väljaspool Eestit hätta sattunul tuleb helistada ikka Eesti hädaabinumbrile. Omal algatusel probleemi lahendamiseks tehtud kulutusi hädaabiteenuse raames ei kompenseerita. Hädaabiteenus ei hõlma Nissani veoautosid.

Autodel, mille garantiiperiood on lõppenud, pakutakse samalt numbrilt sama teenust tasu eest. Helistamine on siiski endiselt tasuta. Teenus on saadaval kõikjal Euroopas, välja arvatud SRÜ riigid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing