Meeste lõhnalemmikud on Boss, Armani ja Miyake

01. august 2001, 09:31

Eesti naised proovivad reklaamide mõjul julgemalt uusi parfüüme kui mehed, kelle eelistus kuulub maskuliinsematele kaubamärkidele, nagu Hugo Boss, Georgio Armani ja Issey Miyake, kirjutab Postimees.

?Kui eesti mees läheb parfüümide müügileti äärde, siis küsib ta reeglina Bossi,? sõnas Pariisi Vee ASi müügijuht Jaanika Oja. ?Ühelt poolt tahab eesti mees kaubamärke, mis rõhutavad mehelikkust, teisalt on see ilmselt kõige kergemini hääldatav meesteparfüüm,? lisas Oja.

Oja hinnangut kinnitab ka Tallinna Kaubamaja viimase poole aasta müügiedetabel, kus Boss kuulub igal kuul esikolmikusse.

Suvekuudel on Tallinna Kaubamajas meesteparfüümidest menukaimaks muutunud Georgio Armani Aqua Di Gio ja Issey Miyake L?eau D?Issey.

?Meil on tõsiseid probleeme Nina Ricci meesteparfüümide müümisega Eestis, kuna mehed peavad seda kaubamärki liiga naiselikuks,? rääkis Riviera International Ldt juhatuse esimees Antoine Stecken.

Stecken nimetab Eestit parfüümide osas nooreks turuks, kus uus turule toodav lõhn tekitab esialgu ostubuumi, seejärel aga hakkab müügiedu langema.

Maailma juhtivad parfüümitootjad seavad reeglina suured nõudmised ka kauplustele, kuhu eksklusiivne toode müügile jõuab. Oja sõnutsi on näiteks Chaneli kõik margitooted esindatud vaid Stockmannis, üldse müüakse parfüümi Eestis vaid viies kohas.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing