Laar: põhireeglid Eesti märgi väljatöötamiseks on juba olemas

09. november 2001, 10:49

Peaminister Mart Laar sõnastas Estonian Business School`is (EBS) täna toimuval kaubamärgi juhtimise seminaril põhimõtted, mida järgitakse ka Eesti märgi väljatöötamisel.

'Edukad on märgid, mis vaatavad tulevikku. Teine põhimõte on säästvus, mis ei puuduta ainult loodushoidu. See tähendab pigem seda, et võimalused ja vajadused peavad olema tasakaalus,' sõnas Laar.

<pilt#MartLaarAriplaan2.jpg#'Edukad on märgid, mis vaatavad tulevikku,' ütles Mart Laar.<br#117#200#0>
Teiste oluliste märksõnadena nimetas Laar avatust maailmale ning sealt tuleva positiivse vastuvõtmist, iseendaks jäämist, ajaloolise mälu alleshoidmist, sallivust.

'Järgmine hüüdlause on 'Saa suureks!' Suurtel rahvastel ei olegi tihtipeale vaja oma märki välja töötada, aga see põhimõte on hästi töötanud väiksemates riikides. Lootma peab ka isiksustele, olgu nad kaunitarid või sportlased,' arvas Laar.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing