Turismikonverents: fokusseerimine kui Soome turismi edu strateegia

05. detsember 2001, 10:51

Praegu toimuval turismikonverentsil sõnas Soome Turismiameti peadirektor Jaakko Lehtonen, et edu toob fokusseerimine.

Soome keskendub tema sõnul vähestele olulistele turgudele, mis Soome jaoks on Rootsi, Venemaa, Suurbritannia ja Saksamaa. Samal ajal vähendatakse turundustegevust riikides, mis n-ö toodavad aastas vähem kui 300 000 ööbimist: jutt on piirkondadest nagu Ladina-Ameerika ja Austraalia.

Keskendutakse ka vähestele peamistele tootegruppidele nagu talveturism (suusatamine), perepuhkused, lühiajalised linnapuhkused ehk nn City breaks, kultuuriga seotud reisimine ning konverentsiturism.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing