AvtoVAZ kavatseb üle minna ühtsele kaubamärgile

13. veebruar 2004, 17:31

AvtoVAZ kavatseb 2004. aastal üle minna ühisele kaubamärgile Lada, teatab Rosbalt.

'Lada on ainus, mida võib nimetada brändiks, kõik ülejäänud - VAZ, ?iguli - on rahvalikud pseudobrändid,' teatas projekti kuraator, reklaamifirma Instinct esindaja Ljudmilla Rubanenko.

Rubanenko lükkas ümber meedia ilmunud info nagu kavatsetaks Lada kaubamärgi reklaamimiseks kulutada 3,5 mln dollarit - see summa on AvtoVAZi terve 2004. aasta reklaamieelarve.

Lada reklaamikampaania algab 16.veebruaril.

<#Rosbalt=http://www.rosbalt.ru/2004/2/13/143968.html>

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing